Spændingsmåler
Fra : Begbie

Dato : 10-10-09 12:50

Det er vist på tide at jeg får købt sådan en ifm. evt. mc-
batteriproblemer.

Er der nogen der kan anbefale et godt/billig voltmeter?

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-10-09 20:08

On Sat, 10 Oct 2009 11:50:26 -0700 (PDT), Begbie <y2j66_99@yahoo.dk>
wrote:

Hej.

>Er der nogen der kan anbefale et godt/billig voltmeter?

Hm ---- Anbefale er så meget sagt, men til MC elektro kan næsten alt
bruges.
Jeg har et par billige Branford 2286 fra Harald Skrald, og dem har jeg
checket mod mit langt dyrere isenkram uden at de falder igennem.
De overholder data langt inden for det opgivne, og det er langt mere
end vi har behov for.
Indvendigt er de opbygget yderst fornuftigt.
De er ret robuste og derfor egnet til et mekanisk værksted.
Prisen kan jeg ikke huske, men vist omkring 200 kr.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : erik larsen

Dato : 10-10-09 13:40

> [...]
> De er ret robuste og derfor egnet til et mekanisk værksted.
> Prisen kan jeg ikke huske, men vist omkring 200 kr.

De er på tilbud i denne måned til 129 kr.,

mvh erik

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-10-09 20:51

On Sat, 10 Oct 2009 12:40:17 -0700 (PDT), erik larsen
<henneborg@gmail.com> wrote:

Hej Erik.

>De er på tilbud i denne måned til 129 kr.,

Ja billigere fås det næppe.
Og så glemte jeg lige at nævne at display'et er anbefalelsesværdigt
til svagtseende - 25mm cifre er til at få øje på