qingqi tændingskontakt..
Fra : Allig8or

Dato : 08-10-09 11:36

På min qingqi 200.som ellers kører fint,er tændingslåsen gået i stykker,
d.v.s. den kan godt starte,men man kan ikke stoppe den med nøglen,men den
har jo en stopknap..
Nogen der ved om der findes
en forhandler/importør der kan skaffe en sådan,eller er de ens på de
fleste kinøjsere..?

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Armand

Dato : 08-10-09 12:07

Allig8or skrev:
> [...]
> den har jo en stopknap..
> Nogen der ved om der findes
> en forhandler/importør der kan skaffe en sådan,eller er de ens på de

Det er sådan en integreret én, med styrlås indbygget, ikke?
Netop når det kommer til sådanne sager på en kinøjser kan man hurtigt
komme til at stå på herrens mark
Egentlig lyder det meget muligt at slige stumper er rimeligt ensartede
for alle kinøjserne, men det er jo ikke til at sige før man står med en
anden i hånden

Jvf. just-damn-Google-it.com er der en mulighed for kontant svar gennem
www.bikedanmark.dk hvorpå der i det mindste er en forhandler-oversigt.

Endelig er der en mulighed for at skille sagerne ad og se hvori
problemet ligger og om muligt reparere sagerne.

Plan B, indtil anden reparation kan udføres, kan være at fixe en skjult
tændingskontakt og kun bruge den originale som styr-lås!

--
Armand.

Fra : Allig8or

Dato : 08-10-09 13:15

> Det er sådan en integreret én, med styrlås indbygget, ikke?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Jo da....

> [...]
> i hånden
>
> Jvf. just-damn-Google-it.com er der en mulighed for kontant svar gennem

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kan se. der en i Søndersø,det er ikke så langt væk.....
Gir ham lige et ring...

> [...]
>
> Plan B, indtil anden reparation kan udføres, kan være at fixe en skjult
> tændingskontakt og kun bruge den originale som styr-lås!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Har ikke prøvet styrlåsen,men der er ingen modstand,når man drejer på
nøglen....så mon den virker,anyway problemet er ikke så stort,da den kun
skal stå parkeret,hjemme i haven...

> --
> Armand.

Men Tak for gode og konstruktive svar,som altid,fra dig....

Henning Holm

Fra : Hajslund

Dato : 09-10-09 02:34

On 8 Okt., 12:36, "Allig8or" <allig8or...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> har jo en stopknap..
>  Nogen der ved om der findes
> en forhandler/importør der kan skaffe en sådan,eller er de ens på de

Hej Henning.

Jeg er sikker på at du kan få hjælp på www.kinojserklubben.dk
Der er mange rigtig erfarende kinøjser, som gerne deler ud af deres
viden. :)

Hilsen Henning Hajslund

Fra : Allig8or

Dato : 09-10-09 13:53

"Hajslund" <hajslund@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg er sikker på at du kan få hjælp på www.kinojserklubben.dk
Der er mange rigtig erfarende kinøjser, som gerne deler ud af deres

Hej Henning..
Jeg er medlem,men log-in vil ikke rigtig lykkes...
I øvrigt, tror Jeg, de fleste medlemmer læser med her....
har bestilt tid på et værksted,for mine pølsefingre,duer ikke til
at rode med sådan noget,så må vi se, om han kan løse problemet...
God Week-End

Fra : Hajslund

Dato : 09-10-09 13:02

De er også lige ved at implementere en ny hjemmeside, men jeg kan godt
logge ind.
Det er godt du har fundet en løsning, på dit problem :)