Leje af motorcykel Atlanta
Fra : Toppen

Dato : 08-10-09 02:33

Hej
Er der nogle som har adresser / link på leje af motorcykel i Atlanta?

Mvh.
Søren

Fra : Armand

Dato : 08-10-09 11:49

Toppen skrev:
> Hej
> Er der nogle som har adresser / link på leje af motorcykel i Atlanta?

Præcist i Atlanta by, eller hur?
Jeg har logeret 90km NØ for Atlanta, hvor hotelklerken selv kørte
motorcykel og ved vores afrejse hilste han af med besked om at næste
gang jeg kom derover skulle jeg ringe i forvejen, så ville han skaffe en
motorcykel.

--
Armand.

Fra : dkkai

Dato : 08-10-09 12:52

Hej
Vi lejede her : http://www.earlsmallshd.com/
Flybilletterne fik vi hos Delta for 4400.- t/rt fra Billund til Atlanta

Fra : Richard

Dato : 08-10-09 09:59

On 8 Okt., 13:51, "dkkai" <ka...@hotmail.com> wrote:
> Vi lejede her :http://www.earlsmallshd.com/

De har saa kun H-D; gaar turen til de snoede bjergveje i det omraade,
kan du maaske finde en bedre egnet hos:
http://www.wowmotorcycles.com/
- de har rigtig mangecykler - og ret forskellige typer - paa lager og
kunne maaske overtales til at leje ud for en periode?

Ellers soeg paa bike rentals

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 09-10-09 07:47

Toppen wrote on 08-10-2009 :
> Hej
> Er der nogle som har adresser / link på leje af motorcykel i Atlanta?
>
> Mvh.
> Søren

Vi lejede her i Atlanta.

http://www.eaglerider.com/