Slut tur i det Nordtyske
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-09 17:46

Hej alle her.
Det er vel for nogle af os ved at være tiden da sæsonnens sidste tur skal
planlægges.
Jeg vil derfor lige høre jer; Er der nogle af jer der har nogle gode forslag
til en weekend-tur til Nordtyskland, gerne på Biker-hotel el. lign.
En tur til Louis gælder ikke

Med Mc hilsen
John

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-09-09 19:01

John Senius-Jørgensen skrev den 28 sep 2009 i

> til en weekend-tur til Nordtyskland, gerne på Biker-hotel el. lign.
> En tur til Louis gælder ikke

http://www.bb-dannevirke.eu/ det er en køvenhavner der har det, men han er
da ok

--
Mvcbfh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-09 19:31

Hej Arne.
Stedet ser fint ud, og der er mange gode ture i området.
Tak for et godt tip (er gemt som en "foretrukken"), jeg vender det lige med
vennerne, og skal nok vende retur med et referat HVIS vi kan få pladser.
Mvh John

Fra : daniel

Dato : 28-09-09 14:46

On Sep 28, 8:31 pm, "John Senius-Jørgensen" <1299jsj,2senius.dk
(fjern_tal)> wrote:
> [...]
> vennerne, og skal nok vende retur med et referat HVIS vi kan få pladser..

ude ved Rügen, gider ikke lige slå navnet op lige nu, ligger den ø
hvor Hitler & Co. testede V1 & V2 bomben, der ligger idag et museum,
skulle værer ret intressant, på Rügen ligger også KDF-hotellet som er
et 4.8 km beton hotel fra ca. 1938 som KDF medlemmer kunne tage på
ferie i.

Jeg arrangere sådanne ture omkring Berlin, men har endnu ikke været
ved disse to steder, men de er på min liste at se ;)

Hvis du kommeri nærheden af Berlin kan jeg give dig nogle fede sites
(Mail mig omkring det).

Mvh
Daniel

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-09-09 11:36

Hej Daniel.
Rügen har vi været på, og ganske som du skriver er det et fedt sted.
Kunne sagtens bruge nogle spændende links til Berlin, da det jo ikke er
længere end at altid kan svinge den vej forbi.
Jeg vil derfor blive glad for de lovede links
Min mailadresse skal du fjerne tallene og parantesen, så skulle den virke:
På forhånd tak
Med Mc hilsen John