Feriebilleder
Fra : Anders Houmark

Dato : 25-09-09 11:39

Skal vi prøve at vise hinanden vores feriebilleder igen i år?

Jeg har været i Italien og Østrig sammen med en ven. Det var nogle superfede
veje at køre på dernede, dog er hårnålesvingene ved Stelvio overvurderet,
der er alt for meget trafik, så man holder bare i kø ved hvert sving..

http://www.andersh.dk/billeder/sommerferie2009/index.html

Del gerne jeres feriebilleder/album hvis I har lyst :)

Mvh Anders

Fra : Søren

Dato : 25-09-09 14:43

god ide !

Her er en tur fra Maj http://www.sodan.dk/bmw/touring_20090501.html

Søren

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-09-09 21:45

"Søren" <a@a.com> skrev i en meddelelse
> god ide !
>
> Her er en tur fra Maj http://www.sodan.dk/bmw/touring_20090501.html
>
> Søren

Fedt. Jeg håber der kommer flere og deler

Jeres ferie ser super god ud, jeg ved godt at jeg har sagt det før, da du
postede billeder af restaureringen, men jeg synes stadig jeres maskiner står
pisse flot! Og fedt med de øl hehe

Jeg kan se at der er forskellige støttefødder på maskinerne.. Den her er
trekantet: http://www.sodan.dk/bmw/touring/20090501/IMG_1167.JPG .. Kan den
foldes op? Det ser ud til at fylde meget.

Mvh Anders

Fra : Søren

Dato : 25-09-09 23:18

de kan begge foldes op ja.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-09 23:43

Hold da op nogen fede billeder , der er noget at leve op til

Her er mine ferie billeder på en lidt anden måde Thailand rundt på MC

Om selve tråden er der at sige billederne kommer op i normal str senere i
tråden , da jeg finder ud af hvordan og hvorledes

Spørgsmål besvares også her

http://www.motorcykelforum.dk/forum/showthread.php?t=1909

PE

Fra : Pein

Dato : 29-09-09 05:25

On 25 Sep., 12:39, "Anders Houmark" wrote:
> [...]
>
> http://www.andersh.dk/billeder/sommerferie2009/index.html
>
> Del gerne jeres feriebilleder/album hvis I har lyst :)

Uups, den har jeg da glippet førhen.
Jeg har ikke lige fået samlet billederne fra i år, men der er et album
fra forrige tour (som var i 2006) her:
http://picasaweb.google.com/Niels.Pein/2006Touring

Jeg har min tour oversigt her:
http://pein.dk/mc/touring.htm
og måske kommer der engang flere billeder på.
--
Mvh. Niels
Bandit 1250 SA