Alufælge
Fra : Patrick

Dato : 11-09-09 08:22

Hej med jer,

Ved i hvor man kan få følgende:
http://www.carshine.com.au/Wheels/Wheels%20-%20Audi%20A8%20replica%2018%20%2019.jpg
- bare i wv mærket?

Jeg har kigget på nettet, men kan intet finde..

På forhånd tak

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-09 15:38

Patrick skriver:

> Ved i hvor man kan få følgende:
> http://www.carshine.com.au/Wheels/Wheels%20-%20Audi%20A8%20replica%2018%20%2019.jpg
> - bare i wv mærket?

Fælgen er en Audi replica. Hvad præcist er det du mangler?

Klaus
Min egen hjemmeside nu snart med nyt domæne http://www.moppe.dk
indtil da brug http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sælges: 15" stålfælge med vinterhjul passende på Golf V.

Fra : Brian H

Dato : 11-09-09 17:05

> [...]
> - bare i wv mærket?
>
> Jeg har kigget på nettet, men kan intet finde..

Det er jo nærmest en præstation i sig selv :)
Prøv www.billigalu.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-09-09 18:21

Brian H wrote:

> Det er jo nærmest en præstation i sig selv :)
> Prøv www.billigalu.dk

Søg "audi a8 replica"

Fortærsket fælg efter min smag.

THansen har den forøvrigt i vellignende navkapsel

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 11-09-09 23:15

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Søg "audi a8 replica"
>
> Fortærsket fælg efter min smag.
>
> THansen har den forøvrigt i vellignende navkapsel

Yes, men svjv. får man ikke VW emblem med ved THansen...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-09-09 23:26

Brian H wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Yes, men svjv. får man ikke VW emblem med ved THansen...

Ingen steder kan man rigtigt få emblem med mere. Ulovligt.

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-09 23:57

Frank Leegaard skriver:

> Ingen steder kan man rigtigt få emblem med mere. Ulovligt.

Man kan da bare handle ved VW ?

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-09-09 08:05

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Man kan da bare handle ved VW ?

Altså købe hele fælgen hos VW?

Emblemet passer med stor sandsynlighed ikke fra en fx. org. A8 fælg til en
replica.

Selve det løse klæbbare emblem er jo mig bekendt aldrig noget VW har haft i
sortimentet som originalvare. Det har været hele centerkapslen så.

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 12-09-09 09:48

> Selve det løse klæbbare emblem er jo mig bekendt aldrig noget VW har haft
> i sortimentet som originalvare. Det har været hele centerkapslen så.

VW Frederikshavn har intet problem med at sælge løse emblemer, om de lige
nøjagtigt har til A8 ved jeg ikke, men de havde til mange andre sidst jeg
var fordi...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-09-09 10:03

Brian H wrote:
> [...]
>
> VW Frederikshavn har intet problem med at sælge løse emblemer, om de
> lige nøjagtigt har til A8 ved jeg ikke, men de havde til mange andre

Det har jeg svært ved at tro de gør nu.

Der er strammet VOLDSOMT op det sidste halve år.

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 12-09-09 13:07

> Det har jeg svært ved at tro de gør nu.
>
> Der er strammet VOLDSOMT op det sidste halve år.

Det blev strammet op for nogle år tilbage - den gang solgt THansen (eller
var det Biltema) mærkespecifikke måtter til biler, den gik så ikke længere.
Hvad er strammet op inden for det sidste halve år (hvor kan jeg læse mere)?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-09-09 14:07

Brian H wrote:
> [...]
> (eller var det Biltema) mærkespecifikke måtter til biler, den gik så
> ikke længere. Hvad er strammet op inden for det sidste halve år (hvor

Kig fx på et sted som www.keratech.dk som sælger kvalifælge som BBS. Et link
tilkendegiver han skulle have kapslerne. Søger du - er der intet.

--
/Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 14:46

Frank Leegaard skriver:

> Kig fx på et sted som www.keratech.dk som sælger kvalifælge som BBS. Et link
> tilkendegiver han skulle have kapslerne. Søger du - er der intet.

Nu er min bil købt hos VW med BBS fælge på. Her står der altså BBS på
kapslen.

Eller S88 som en af mine venner læste det til forleden.

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-09-09 20:12

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> kapslen.
>
> Eller S88 som en af mine venner læste det til forleden.

Kører også med BBS RF og RX. Der ryger nu ikke VW logoer oveni.

Har dog fundet nogle nye org. Audi alubørger til vinterhjul. Der står jeg og
vakler om jeg skal skifte til VW logo (for naturligvis kan de skaffes)

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 12-09-09 09:46

> Ingen steder kan man rigtigt få emblem med mere. Ulovligt.

Det kan godt være at det er ulovlogt, men derfor får man det nu stadig med
ved billigalu.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-09-09 10:05

Brian H wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan godt være at det er ulovlogt, men derfor får man det nu
> stadig med ved billigalu.dk

Enkelte tager chancen. Det er de færreste seriøse der gør.

Du får ikke SuperDæk eller de andre større til uden videre at sælge det

--
/Frank

Fra : Martin [6000]

Dato : 12-09-09 00:40

Den Sat, 12 Sep 2009 00:56:50 +0200 skrev Klaus D. Mikkelsen:

> Frank Leegaard skriver:

> Man kan da bare handle ved VW ?

Det burde også være ulovligt...

Sorry den lå liiiige..... du ved

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 06:45

"Martin [6000]" skriver:

> Det burde også være ulovligt...

LOL

> Sorry den lå liiiige..... du ved

Den dag jeg får taget mig sammen, må du vidst med en tur ud i en Galph.

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 12-09-09 10:47

> Den dag jeg får taget mig sammen, må du vidst med en tur ud i en Galph.

Behøves ikke - jeg savler efter sådan en 6'er - den er altså flot.

Fra : Martin [6000]

Dato : 12-09-09 11:09

> Jeg synes frem for alt at interiøret har fået et løft.
>
> Derudover kører den godt-

Som jeg ser den er den helstøbt - der er ikke noget hvor man (jeg)
tænker: "ahh der kunne de godt liiige..."

Og så er den heller ikke dyr.. 280kkr for den mindste diesel med ok
udstyr.

VW har oppet sig - bedre og mere udstyr samt lavere pris.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 14:45

"Martin [6000]" skriver:

> Og så er den heller ikke dyr.. 280kkr for den mindste diesel med ok
> udstyr.

Diesel?
Hvad skal man dog med det, når man kan få en benziner med turbo?

> VW har oppet sig - bedre og mere udstyr samt lavere pris.

Nej, ikke meget mere udstyr end på en V'er.

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 12-09-09 17:40

> Diesel?
> Hvad skal man dog med det, når man kan få en benziner med turbo?

Længere på literen? Billigere brændstof? Mere behagelig gangkultur?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-09 18:11

"Martin [6000]" skriver:

> Længere på literen? Billigere brændstof? Mere behagelig gangkultur?

Det sidste - helt klart ja.

Og så forurener den mindre...........og har 7 trins DSG

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 13-09-09 11:12

> Og så forurener den mindre...........og har 7 trins DSG

DSG kunne godt tiltrække lidt..

Hvordan mon sådan en slæber afsted med 1300kg campingvogn nede i bjergene?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-09 16:10

"Martin [6000]" skriver:

> DSG kunne godt tiltrække lidt..

Forståeligt....

> Hvordan mon sådan en slæber afsted med 1300kg campingvogn nede i bjergene?

Den skifter vel bare ned til det rigtige gear?

160HK må i følge VW trække af med 1600 kg.....

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 13-09-09 16:59

> 160HK må i følge VW trække af med 1600 kg.....

Men kan den? Overbevisende eller bliver det trættende?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-09-09 17:14

"Martin [6000]" skriver:

> Men kan den? Overbevisende eller bliver det trættende?

Pas. Omend jeg har tænkt mig at skulle have træk på en bil, kommer jeg
alligvel aldrig til at slæbe rundt med en "gig"

Klaus

Fra : Martin [6000]

Dato : 13-09-09 17:32

> Pas. Omend jeg har tænkt mig at skulle have træk på en bil, kommer jeg
> alligvel aldrig til at slæbe rundt med en "gig"

Ok :)