Kobling meget hård i Saxo
Fra : Begbie

Dato : 31-08-09 01:04

Så er der igen noget der spørger :-/

Kærsten er på vej til arbejde og ringer for at sige at koblingen
pludslige er blevet meget hård, så hård at hun kniber med at kunne
trykke den ned... Det virker dog som om at hun kan køre videre.

Nogen ideer inden jeg bestiller tid på værksted?

Fra : Tom

Dato : 31-08-09 11:13

"Begbie" <y2j66_99@yahoo.dk> wrote in message
[...]

Enten er det kablet som er ved at knække eller også er det en
af armene på trykpladen som er knækket = ny kobling.

Teoretisk KUNNE det også være skidt i hydauliksystemet hvis den er med et
sådan i stedet for kabel.

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 31-08-09 09:53

"Begbie" skrev

> [...]
>trykke den ned... Det virker dog som om at hun kan køre videre.
>Nogen ideer inden jeg bestiller tid på værksted?

Koblingen slidt op, trykfodens vinkel bliver skarpere,
formentligt er det kommet lidt efter lidt, lidt strammere dag for dag også i
sidste uge, men så mandag morgen "hov koblingen er stram".

mvh
Alex Christensen

Fra : Begbie

Dato : 02-09-09 12:59

On 31 Aug., 10:52, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> [...]
> formentligt er det kommet lidt efter lidt, lidt strammere dag for dag også i
> sidste uge, men så mandag morgen "hov koblingen er stram".

Det viste sig at hele koblingen skulle skiftes.

Fra : Armand

Dato : 03-09-09 01:50

Begbie skrev:

> Det viste sig at hele koblingen skulle skiftes.

Samme erfaring hér!
Jeg måtte dog først købe mig et nyt kabel, da "hårdheden" udartedes sig
i at jeg trådte dét over og først da det samme sket med det nye kabel
var der én der indviede mig i mine egentlige problemer

--
Armand.

Fra : alexbo

Dato : 03-09-09 07:39

"Begbie" skrev

>Det viste sig at hele koblingen skulle skiftes.

Ja ofte er det sådan at den nye er så nem at træde ned at den føles forkert,
nærmest som om den ikke virker.

mvh
Alex Christensen

Fra : N/A