el-ruder A4 95
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 23-08-09 08:36

hej jeg har købt en A4 fra 95 ---er godt tilfreds

men kan det være rigtig at når standser bilen og tager nøglen ud så fungerer
vinduesknapperne således:
lukke vindue virker kun når man holder knappen inde
åbne vindue bliver automatisk åbnet helt med et lille tryk !

dvs. hvis man berører knappen ufrivillig kommer vinduet til at stå helt åben
!

på for mange tak

--
Mvh. FE

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-08-09 09:30

Finn Ehmsen wrote:
> [...]
> åbne vindue bliver automatisk åbnet helt med et lille tryk !
>
> dvs. hvis man berører knappen ufrivillig kommer vinduet til at stå

Hvis modellen er med programmerbart komfortmodul ville det kunne kodes
anderledes med VCDS. Dog vil jeg tro modellen er for gammel.

--
/Frank

Fra : Carsten

Dato : 23-08-09 12:47

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis modellen er med programmerbart komfortmodul ville det kunne kodes
> anderledes med VCDS. Dog vil jeg tro modellen er for gammel.
>

> --
> /Frank

Min 95ér gør det samme, der kan ikke programmeres noget (har prøvet med
Vag-Com).

/Carsten

Fra : Brian H

Dato : 24-08-09 11:33

"Carsten" <carstenhjorthfjern@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Min 95ér gør det samme, der kan ikke programmeres noget (har prøvet med
> Vag-Com).

Nu er det også meget få ting man kan lave om på med VAG-Com...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-08-09 12:41

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "Carsten" <carstenhjorthfjern@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>
> Nu er det også meget få ting man kan lave om på med VAG-Com...

Sæt et tal på ...

--
Per

Fra : Brian

Dato : 24-08-09 13:57

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Sæt et tal på ...

På de ældre modeller (som vel hænger sammen med Can-Bus indtoget?) er det da
ret begrænset. Det kan du sikkert også huske fra din gamle Golf III.

Min Golf III fra '97 kunne ihvertfald ikke meget andet end at nulstille
motorstyringen og den slags.

/Brian

Fra : Brian H

Dato : 25-08-09 13:48

> "Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen

> Sæt et tal på ...

Jeg skulle måske have skrevet at man kan meget mere med VCDS (Long Coding)

Fra : Carsten

Dato : 26-08-09 18:46

> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg skulle måske have skrevet at man kan meget mere med VCDS (Long Coding)

Nu kan de sidste mange versioner af vag-com også lave long coding.... Selv
om det er blevett noget lettere i de seneste versioner.
Men det hjælper nu ikke meget på en A4 fra 95.

/Carsten