Billige reservedele i Sverige
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-08-09 16:23

Hej

Skal lige love for jeg fik et mindre chock :) Hjulleje til Mitsubish
Colt 1.6 fra '95 koster 900,- + moms hos Mekonomen i Danmark. Lige på
den anden side af sundet, i Sverige, koster det samme hjulleje 876,-
*svenske* kroner. Det er godt og vel halv pris.

Overvejer kraftigt at trille derover og handle stumper til bilen. Skal
jeg have bare to hjullejer er færgen, burgerking o.a. fuldt dækket med
penge til overs

Kunne samtidigt trille i Biltema og kigge :)

Har i nogle reservedelsforhandlere i kan anbefale iøvrigt? Altså i
Sverige. Har selv gode erfaringer med Mekonomens dele.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-08-09 16:35

> [...]
>

> Har i nogle reservedelsforhandlere i kan anbefale iøvrigt? Altså i
> Sverige. Har selv gode erfaringer med Mekonomens dele.

Måske originale dele?
Kan nævne som eksempel at Bilia i Sverige tager 2200 svenske for
tandsremsskift på en Volvo 850, sidst jeg hørte i Danmark skulle de have
4500 danske for det samme.
Serviceeftersyn, Sverige 1995 Skr, Danmark 2495 Dkr
Bremseklodser foran med udskiftning, Sverige 1200Skr Danmark 1400 Dkr

Og sådan kan man blive ved.

Mvh Niels

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-09 01:51

Kim Voss Schrader wrote:
> Kunne samtidigt trille i Biltema og kigge :)

Lad være med det, så er alle de sparede penge jo væk, og lidt til

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Tom

Dato : 21-08-09 11:55

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> [...]
> have bare to hjullejer er færgen, burgerking o.a. fuldt dækket med penge

sender de ikke pr. efterkrav?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-09 12:39

Kim Voss Schrader wrote:
> [...]
> penge til overs
>
> Kunne samtidigt trille i Biltema og kigge :)

Det gælder kun visse bilmærker. Andre koster det samme som i DK. Desværre.