Bilradio Berlingo
Fra : Johannes Gjesing

Dato : 19-08-09 09:33

Min Berlingo fra 2001 har netop fået skiftet tandrem. Jeg købte den
brugt i 2006. Mekanikeren har haft strømmen slået fra, og nu vil
radion have en kode. Den er ikke at finde noget steds.
Nøglekodenummer, farvekode - alt muligt andet end radiokode. Hvad gør
jeg?

VIN-NR. er VF7MFNFUB65600123

Hilsen

Johs

Fra : Tom

Dato : 19-08-09 16:36

"Johannes Gjesing" <jgjesing@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

kigger i instruktionsbogen.
I alle de biler jeg har haft plejer koden at stå på en lille label i bogen.

Ellers er det vel den tunge gang til Citroen

--
Tom

Fra : Johannes Gjesing

Dato : 19-08-09 09:41

De er den ski.. kode, der er ikke er der. Og jeg kan ikke finde den
noget steds. Men mange tak for svar i hvert fald.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-09 17:15

> De er den ski.. kode, der er ikke er der. Og jeg kan ikke finde den
> noget steds. Men mange tak for svar i hvert fald.

I min bil var koden klisteret på en label under askebægeret!

- Patrick

Fra : From Sydsjælland

Dato : 19-08-09 18:57

Kære Johannes skrev
[...]

Jeg hader at høre radio, gid det var i min bil
Konen får altid tændt for det lort
Mvh Knud

Fra : Johannes Gjesing

Dato : 20-08-09 05:14

tak for alle svar

Ved at tale med den Citroen-forhandler, der oprindeligt solgte bilen,
har jeg nu fået koden. Det er simpelthen bare god service. Stor ros
til Citroen i Brædstrup!

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-08-09 13:51

tak for alle svar

Ved at tale med den Citroen-forhandler, der oprindeligt solgte bilen,
har jeg nu fået koden. Det er simpelthen bare god service. Stor ros
til Citroen i Brædstrup!

Er det god service??

Den kode skulle du da have haft med da du købte den.

Elmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-09 15:05

Elmer Fjort skriver:

> Er det god service??

Ja

> Den kode skulle du da have haft med da du købte den.

Men den tidligere sælger gav den ikke med, er det så ikke god service at
den oprindelige sælger kan videregive koden?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe