Jetdrevet bil i Jylland...
Fra : Henrik B.

Dato : 17-08-09 21:28

Hvorfor hulan bruger man tid, penge og energi på sådan et projekt, for så
til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=499001&r=7

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 17-08-09 21:39

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
> håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:

Ffor sjov, hvorfor bruger man penge tid og energi på en hobby og lidt sjov?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Martin Bak

Dato : 17-08-09 21:41

> [...]
> til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
> håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:

Meget sjovt. Men kunne han da for hulen ikke have lavet hul i klappen, så
det ikke så ud som om at han var på vej hjem fra Silvan?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : JBH

Dato : 17-08-09 22:09

> [...]
> til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
> håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:

Lidt mere banjo, så kunne det såmænd være noget fra T-Hansen

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 17-08-09 22:11

> [...]
> til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
> håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:

Glemte linket

http://www.slapper.dk/videos/240/t-hansen-jet-motor.html

mvh
JBH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-08-09 23:17

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in

> Hvorfor hulan bruger man tid, penge og energi på sådan et projekt,
> for så til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som
> ikke kan håndtere blot én tiendedel af kræfterne?

Fordi det er for sjov og man bruger hvad man lige har stående? Det har jo
tilsyneladende ikke kostet meget mere end en håndfuld tusser og en hel
del fritid... hyggeligt nok

Næh, så er det mere uforståeligt at tage en sportsvogn i millionklassen
og bygge den om til en 2CV pizza express (og jeg holder ellers meget af
både 2CV og pizza):
http://www.youtube.com/watch?v=elAK6yJtpyk&feature=fvst

Den er sikkert sjov, ihvertfald gennemført, men.... ikke på bekostning af
en Ferrari.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-08-09 02:41

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=elAK6yJtpyk&feature=fvst
> Den er sikkert sjov, ihvertfald gennemført, men.... ikke på bekostning af

Se, det var jo en 2CV man kunne havde valgt i en anden tråd.

--
MVH Finn
Mon ikke alle de chauffører, som der siges, sidder og laver alt mulig

Fra : Armand

Dato : 18-08-09 11:01

Kent Oldhøj skrev:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=elAK6yJtpyk&feature=fvst
>
> Den er sikkert sjov, ihvertfald gennemført, men.... ikke på bekostning af

Nu findes der såvel nye, som ældre Ferrari's. Ligesom at der findes
såvel små, som store (lyder den forøvrigt ikke mest af 6-cylinder!?)

I den sidste ende er det sikkert fra en sådan her:
<http://www.wreckedexotics.com/308/308_20071220_001.shtml>

--
Armand.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-08-09 12:45

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in

> Nu findes der såvel nye, som ældre Ferrari's. Ligesom at der findes
> såvel små, som store (lyder den forøvrigt ikke mest af 6-cylinder!?)

Der er tale om en Ferrari F355 med 380 hk i standardtrim. Sådan en står i
mindst 40.000 euro idag. Udstødningen er specialfremstillet af Capristo.

Ferrariens ramme måtte afkortes 70 cm, og 2CV'en karosse gøres 40 cm
bredere for at få det til at se harmonisk ud.

Nix. Man kan selv læse mere på www.nimik.it

Fra : /HB

Dato : 17-08-09 23:42

On 18 Aug., 00:17, "Kent Oldhøj" <k...@oldhoj.dk> wrote:

> [...]
>
> Den er sikkert sjov, ihvertfald gennemført, men.... ikke på bekostning af

Ha ha.. Jeg tror Enzo vender sig i graven over den.
De skulle bare have malet den hvid, så var der rigtig tale om en ulv i
fåreklæder.

--
/HB

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-08-09 09:54

"/HB" <henrikub@gmail.com> wrote in

> De skulle bare have malet den hvid, så var der rigtig tale om en ulv
> i fåreklæder.

Eller noget i denne stil:
http://www.youtube.com/watch?v=VefjuUBhhUc&feature=

Fra : Armand

Dato : 18-08-09 11:35

Henrik B. skrev:
> [...]
> så til sidst at smide det hele i sådan en gammel møgspand, som ikke kan
> håndtere blot én tiendedel af kræfterne?:

Tiden til det, og så forøvrigt princippet med de forhåndenværende søm :-/

Jeg oplevede forøvrigst hám og cyklen ved åbent hus på FSN Aalborg

<http://www.gratisupload.dk/download/32727/>
<http://www.gratisupload.dk/download/32726/>

Sindssyg lyd til en bicykle, hvilket jeg desværre ikke fik med hjem

--
Armand.