Zulu Djævleræs NU
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-09 19:50

Så er der ny sæsson med Djævleræs på TV2 Zulu.
En gul lækker øse er også med..

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-08-09 20:40

On Thu, 13 Aug 2009 20:49:50 +0200, ">>Eque<<" <n/a> wrote:

>Så er der ny sæsson med Djævleræs på TV2 Zulu.
>En gul lækker øse er også med..

Hvem sidder så og ævler, når Bowlwr Tage sidder i spjældet?
Måske er udsendelserne optaget før han røg ind?

I øvrigt synes jeg det er latterligt, at Djævleræs går mere ud på at
svine konkurrenterne mest muligt til, med ukvemsord som ikke kunne
høres på tv for 10 år siden. Der skal jo også helst smadres mest
muligt af tåbelige fohindringer.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : PMH

Dato : 13-08-09 20:59

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:tnq88553bm7eqdoh520aa7il9s91ik0hmv@4ax.com...

> [...]
> svine konkurrenterne mest muligt til, med ukvemsord som ikke kunne
> høres på tv for 10 år siden. Der skal jo også helst smadres mest

Det er heldigvis frivilligt om man vil se det eller ej.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-08-09 21:05

On Thu, 13 Aug 2009 21:59:11 +0200, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
>meddelelse news:tnq88553bm7eqdoh520aa7il9s91ik0hmv@4ax.com...

>Det er heldigvis frivilligt om man vil se det eller ej.

Jeg lader også være

Fra : Ivar

Dato : 13-08-09 22:24

> En gul lækker øse er også med..