Så slog THansen til igen
Fra : Lars Larsen

Dato : 10-08-09 06:33

http://www.motormagasinet.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=MM&Lopenr=108100096

THansen, Høyer Autodele og nu BilXperten/Bildillen hvem mangler mon?
Hvis ellers THansen kan adskille kæderne, så er det fandeme godt gået,
manner hvis det var mig havde fået den idé...

Fra : Tom

Dato : 10-08-09 14:11

> [...]
>Hvis ellers THansen kan adskille kæderne, så er det fandeme godt gået,
>manner hvis det var mig havde fået den idé...

så mangler Krogslund og et par ganske små såsom Reservedelslager Syd og
lign. derefter kan priserne hæves da han så har monopol på uoriginale
reservedele i danmark. Godt at vi stadig har ebay

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-09 15:09

"Tom" <tom@dr.dk> skrev i meddelelsen

> så mangler Krogslund og et par ganske små såsom Reservedelslager Syd og
> lign. derefter kan priserne hæves da han så har monopol på uoriginale
> reservedele i danmark. Godt at vi stadig har ebay

Hov, hvad med Biltema og Mekonomen?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Tom

Dato : 10-08-09 15:16

> "Tom" <tom@dr.dk> skrev i meddelelsen

> Hov, hvad med Biltema og Mekonomen?

De vil jo alligevel ikke sælge på postordre hos Biltema, så der skal man
køre 300 Km for at handle og Mekonomen glemte jeg fordi de er så usynlige
med deres varer og butikker

--
Tom

Fra : Henrik

Dato : 09-08-09 21:16

"Tom" skrev i en meddelelse
> Mekonomen glemte jeg fordi de er så usynlige med deres varer og butikker

Øh, usynlig med 40 butikker i de større danske byer - var det en joke eller
ironi?
Ok, de har måske ikke så meget gejl som THansen, til gengæld har de mere
reservedele og værktøj.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-08-09 16:15

Henrik B. wrote:
> "Tom" <tom@dr.dk> skrev i meddelelsen

> Hov, hvad med Biltema og Mekonomen?

og Hovwdiaudi og FTZ selvom sidstnævnte måske kun sælger til mekanikere.

--
/Frank

Fra : ERLO

Dato : 10-08-09 20:44

Tom skrev:

> [...]
> lign. derefter kan priserne hæves da han så har monopol på uoriginale
> reservedele i danmark. Godt at vi stadig har ebay

Krogslund er da kommet ind under THansen paraplyen for lang tid siden.
Mvh. ERLO

Fra : Henrik

Dato : 09-08-09 21:18

"ERLO" skrev i en meddelelse

> Krogslund er da kommet ind under THansen paraplyen for lang tid siden.

Jeg tror du har misforstået noget, Krogslund er da ikke inde under THansen?
Ifølge CVR registret og DK-hostmaster er firmaet centralt placeret i Odense
(og ikke Middelfart som THansen)
H.

Fra : ERLO

Dato : 12-08-09 16:35

Henrik skrev:

> [...]
> Ifølge CVR registret og DK-hostmaster er firmaet centralt placeret i Odense

Undskyld. Der var en fusion. Men det var ikke med T.Hansen (endnu) - det
var med Høyer Autodele.
Mvh. ERLO
Undkylder at jeg kom med urigtige oplysninger.

Fra : Claus Frørup

Dato : 12-08-09 21:08

Isang tao pinangalanan, ERLO nagsulat:

klip
>Undskyld. Der var en fusion. Men det var ikke med T.Hansen (endnu) - det
>var med Høyer Autodele.
>Mvh. ERLO
>Undkylder at jeg kom med urigtige oplysninger.

Ja, Føj! Over i skammekrogen med dig.
Som ekstra straf kan du spise 10 poser skumbananer....
De er alligevel ikke til at komme af med, da der ikke har været
reklamer i gruppen længe...
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Brian H

Dato : 10-08-09 15:09

> [...]
> Hvis ellers THansen kan adskille kæderne, så er det fandeme godt gået,
> manner hvis det var mig havde fået den idé...

Gammel nyhed:

http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=16100&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Citat:
T. Hansen Gruppen A/S har købt 91% af aktierne i B-Group A/S af Kim og Rene
Hersland:
Til jeres information skal det oplyses, at T. Hansen Gruppen A/S mandag den
11. Maj 2009 har købt 91% af aktierne i B-Group A/S.

Fra : Klaus G.

Dato : 10-08-09 15:20

> Gammel nyhed:
Din pointe er?

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-08-09 16:16

Klaus G. wrote:
> Din pointe er?

Vel at førere af VAG køretøjer følger lidt bedre med.

Hvis ikke i front ....

--
/Frank

Fra : Brian

Dato : 10-08-09 17:05

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Vel at førere af VAG køretøjer følger lidt bedre med.
>
> Hvis ikke i front ....

Klart - når man kører VAG potte, er det helt naturligt at stå på yderst god
fod, med sin lokale rservedelspusher

/Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-08-09 17:43

Brian wrote:

> Klart - når man kører VAG potte, er det helt naturligt at stå på
> yderst god fod, med sin lokale rservedelspusher

Jeps .. En VAG bil køber man for at beholde. Bare se de gamle Golf 2 med
over 25 år på bagen.

Det er klart at med sådan en vogn er fremsynethed ikke af vejen.

Det ligger jo så også meget i kortene at det netop er hvad en VAG ejer er.

--
/Frank

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-08-09 09:50

On Mon, 10 Aug 2009 17:15:56 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Vel at førere af VAG køretøjer følger lidt bedre med.
>
>Hvis ikke i front ....

Kan jeg kun give dig ret i. Der er altid en VAG forrest i køen...

Fly

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-08-09 20:02

Fly Christensen wrote:

> Kan jeg kun give dig ret i. Der er altid en VAG forrest i køen...

Naturligvis ..

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 10-08-09 22:44

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Din pointe er?

At det er en gammel nyhed, derfor ikke en nyhed længere.

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-09 23:06

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> At det er en gammel nyhed, derfor ikke en nyhed længere.

Det er vel altid en nyhed, hvis man ikke har hørt det tidligere?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik

Dato : 09-08-09 21:21

"Brian H" skrev i en meddelelse

> Gammel nyhed:

Tak fordi du informerer os nu ... eeh

Fra : Leo_Jensen

Dato : 11-08-09 04:40

On 11 Aug., 10:50, Fly Christensen <x_nospa...@gmx.net> wrote:

> Kan jeg kun give dig ret i. Der er altid en VAG forrest i køen...

Hæ hæ...

Leo

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-08-09 20:03

Leo_Jensen wrote:

> Hæ hæ...
>
> Leo

Så du oplever det også dagligt. At holde bag en VW?

--
/Frank