MP3 radio Tilbud ?
Fra : Kim

Dato : 31-07-09 19:01

Går og venter på et godt tilbud på en mp3-cd-radio.
Den gamle er ved at blive lidt sløv i tasterne.

Nogen her der tilfældig ved om nogen der har tilbud ?

Ikke brugt selvfølgelig :)

Mvh Kim

Fra : TDN

Dato : 31-07-09 19:10

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Den gamle er ved at blive lidt sløv i tasterne.
>
> Nogen her der tilfældig ved om nogen der har tilbud ?

Harald Nyborg har næsten altid billige Sony radioer, de plejer at være ok,
ellers er der T.Hansen men har ikke meget fidus til deres billigmærker.
Bruger selv Blaupunkt som jeg synes er gode, men de starter fra ca. kr. 800.

Mvh
Thomas

Fra : Kim

Dato : 31-07-09 19:31

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev
> [...]
> ellers er der T.Hansen men har ikke meget fidus til deres billigmærker.
> Bruger selv Blaupunkt som jeg synes er gode, men de starter fra ca. kr.

Jep, thansen har tilbud på søndag en Xzound CDX-5, uden mp3
til 398,-kr står ikke på deres site endne, kun under
Avis og kataloger
http://www.thansen.dk/products.asp?c=2966793624&n=-2035763586

Jeg kan kun se 2 stk hos
http://www.harald-nyborg.dk/listproduct.asp?Product=cd&Grp=65&n=60100
den billigeste til 795,- kr
Ellers en Denver til 299,-kr uden cd :(

Kan ikke finde andre, hverken i "Folder 48 sider" eller i
"2009 Hovedkatalog "(240 sider) og skal jeg alligevel have
en ny vil jeg godt have en med mp3.

Mvh Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-09 20:16

> Jep, thansen har tilbud på søndag en Xzound CDX-5, uden mp3
> til 398,-kr står ikke på deres site endne, kun under
> Avis og kataloger
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=2966793624&n=-2035763586

Jeg vil på det kraftigste FRARÅDE at købe en Xzound! En bekendt har en, og
det blå lys i app. er så skarpt og kraftigt, at det er totalt
irriterende/generende ved kørsel i mørke.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Armand

Dato : 31-07-09 20:32

Henrik B. skrev:
> [...]
> og det blå lys i app. er så skarpt og kraftigt, at det er totalt
> irriterende/generende ved kørsel i mørke.

Jup!
heldigvis er der vippepanel for adgang til CD-sprækken og med panelet
vippet ned er det lige til at holde ud!
Alternativt kunne man give display'et et lag "røgfarvet folie", men at
gå udenom fra starten af er måske nok langt det fornuftigste for der er
ingen særlig feature på min der gør at jeg gider anbefale den - Tværtom:
Jeg har endnu ikke fundet ud af hvorfor den ikke er i stand til at holde
stationerne og manule søgning består kun af en scanning fra laveste
frekvens og op hvilket kan være ulideligt de første 500-1000 meters
kørsel (til førstkommende fornuftige program er fundet) :-|

--
Armand.
(der fik sin i gave og desværre tog langt over bytte-perioden, endsige

Fra : Kim

Dato : 31-07-09 20:41

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev

> Jup!

Nå. Har haft den samme gamle Xzound
i over 5 år uden problemer.
En gammel en.
Farven i displayet kan tones ned, skifte til
rødligt, så det forstår jeg ikke...

/Kim

Fra : Armand

Dato : 31-07-09 20:59

Kim skrev:
> [...]
> i over 5 år uden problemer.
> En gammel en.
> Farven i displayet kan tones ned, skifte til

prisen?

Min er vistnok et 4-500 kr's tilbud á for 3½ år siden!

--
Armand.

Fra : Tom

Dato : 31-07-09 19:46

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Går og venter på et godt tilbud på en mp3-cd-radio.
> Den gamle er ved at blive lidt sløv i tasterne.
>
> Nogen her der tilfældig ved om nogen der har tilbud ?

min med TV, MP3, DVD, TFT flipskærm normal radiostørrelse 4x40W, remote,
Dolby, FM, AM osv osv

> Ikke brugt selvfølgelig :)

Øv

--
Tom

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-07-09 20:05

Prøv www.carsound.dk - de plejer at have nogle gode tilbud.
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Kim

Dato : 31-07-09 20:49

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev
> Prøv www.carsound.dk - de plejer at have nogle gode tilbud.
> --
> Brian Sørup

Bingo Brian :)

Bor lige ved siden af.

Kikker lige på denne
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=7835&pk=1010&produkt=JVC_KD-R201_Autoradio

Ved du om de plejer ha tilbud liggende i butikken
som ikke er indført på deres site ?

Mvh Kim

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-07-09 21:14

> [...]
> http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=7835&pk=1010&produkt=JVC_KD-R201_Autoradio
>
> Ved du om de plejer ha tilbud liggende i butikken

Det er jeg ikke klar over, men den model du linker til kan ikke afspille
MP3....
det kan disse derimod :
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=7015&pk=2&produkt=Kenwood_KDC-W3041GY_Autoradio
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=7836&pk=2&produkt=JVC_KD-R301_Autoradio
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6824&pk=2&produkt=Clarion_DB288RUSB_Autoradio -
har også USB....

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-09 21:25

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6824&pk=2&produkt=Clarion_DB288RUSB_Autoradio -
> har også USB....

Dén ville jeg springe på - dét er sgu kvalitet!

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kent Nielsen

Dato : 01-08-09 08:55

> [...]
> http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=7835&pk=1010&produkt=JVC_KD-R201_Autoradio
>
> Ved du om de plejer ha tilbud liggende i butikken

Kør derhen og lad være med at opgive din mailadresse til dem, det har næsten
været umuligt at få dem til at stoppe med at komme med "gode tilbud" på
mail.
Jeg ved ikke om det var det der gjorde tricket, men efter et stykke tid hvor
alle deres tilbud blev videresent til spamklage.dk´s mailboks til den
slags, stoppede det.

Kent Nielsen

Fra : Carsten

Dato : 01-08-09 09:37

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv www.carsound.dk - de plejer at have nogle gode tilbud.

...dog ikke da jeg sidst købte ny bilradio. Ville også have en med MP3 og
gerne med usb. Fandt en Blaupunkt MP57 som kunne det den skulle. Carsound
ville have lige under 3.000,- for den. Århus PC lager skulle kun have
1.700,- (bemærk at det er et par år siden nu).

Carsten

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-08-09 09:45

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ville have lige under 3.000,- for den. Århus PC lager skulle kun have
> 1.700,- (bemærk at det er et par år siden nu).

Det er meget normalt, ikke kun for CarSound, men for alle butikker.
Som regel går det under betegnelsen - Tilbud.......

Fra : Carsten

Dato : 01-08-09 18:17

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er meget normalt, ikke kun for CarSound, men for alle butikker.
> Som regel går det under betegnelsen - Tilbud.......

nææ, ikke i mit tilfælde. Et lille halvt års tid efter kostede den stadig
næsten 3 tkr. hos Carsound, men nu kun 1299,- hos Århus PC lager.

CarSound skal tjene lidt på at rådgive om produkterne i butikken. Det skal
Århus PC lager ikke (med bilradioer). Der forventes kunderne at vide hvad de
køber. Jeg havde ikke brug for rådgivningen...

Carsten

Fra : Martin [6000]

Dato : 31-07-09 21:50

> Jeg vil på det kraftigste FRARÅDE at købe en Xzound!

Også her.. jeg har solgt alt for meget Xzound til at kunne anbefale det
til nogen som helst.

Grundlæggende er det noget bras - grundlæggende. Der er nogle enkelte
lyspunkter imellem, men det gælder ikke deres radioer.

Fra : TDN

Dato : 01-08-09 18:46

> [...]
> Den gamle er ved at blive lidt sløv i tasterne.
>
> Nogen her der tilfældig ved om nogen der har tilbud ?

Hvad med en ny brugt Sony:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61392346

Mvh
Thomas

Fra : Newt Bridges

Dato : 01-08-09 19:20

On 2009-08-01 19:46:15 +0200, "TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> said:

> Hvad med en ny brugt Sony:
>
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61392346

Den er jo fra det Mørke, Jylland.

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Anders Majland

Dato : 02-08-09 19:56

> Den er jo fra det Mørke, Jylland.

Og saa er'et ikke en gang løjn

Efter at bageren og benzintanken lukkede er der vel ikke meget tilbage i
byen ... Men der er stadig gadebelysning i Mørke .... Og mon ikke det
stadigt er muligt at sende en pakke derfra ...

/A

Fra : Jens Olsen

Dato : 01-08-09 19:39

On Sat, 1 Aug 2009 19:46:15 +0200, "TDN"
<tdnfjerndette@net.telenor.dk> wrote:

>"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i meddelelsen

>Hvad med en ny brugt Sony:
>
>http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61392346
>
>Mvh
>Thomas

Jem og Fix i Frederikssund, Askelundsvej 4A,
3600, Frederikssund, Tlf.nr. 76 41 55 69 har vist lige en enkelt
Denver CAD 490 tilbage til 500 kr. Den har udover CD også USB og SD
indgang til MP3

Jeg købte den næstsidste i dag

Jens

Fra : Jens Olsen

Dato : 02-08-09 09:07

On Sat, 01 Aug 2009 20:38:31 +0200, Jens Olsen <ingen@spam.invalid>
wrote:

> [...]
>3600, Frederikssund, Tlf.nr. 76 41 55 69 har vist lige en enkelt
>Denver CAD 490 tilbage til 500 kr. Den har udover CD også USB og SD

Og her er en 300 kr (også med USB i fronten):

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1931&n=10

Jens