Mangler ISO kabel til ældre Pioneer radio.
Fra : Simon

Dato : 31-07-09 05:53

Hej NG.

Jeg har fået mig en ældre Pioneer CD-radio. (DEH-525R).

Jeg skal have købt mig en adapter til ISO til den.

På diverse sider kan jeg finde:

1) En adapter der ligner lige præcis det jeg søger til 89,- :
http://avantix.dk/catalog/popup_image.php?pID=2884.
Spørgsmålet er blot om jeg kan bruge den, når der står at den er til
Kenwood?

2) En adapter der er lige præcis det jeg søger, men koster 299,-
(f.eks: http://www.abc-netshop.dk/pi/PIONEER_RADIO_TIL_ISO_12_PINS_2554_889..aspx)

Mine spørgsmål er nu:
- Kan nr. 1 bruges, eller er jeg nødt til at investere i nr. 2?
- Er der en brugtmarked forum et sted for sådan noget?

Pft.
Simon

Fra : Simon

Dato : 31-07-09 06:38

> - Er der en brugtmarked forum et sted for sådan noget?

Fandt selv dk.­marked.­privat.­bilstereo, så mangler jeg blot
kablet :)

/Simon