Hvad der tales om i bil-fora...
Fra : Henrik B.

Dato : 23-07-09 22:57

På Audi A3-forum:

Mit nye Rolex til 400 kroner viser sig at være falskt. Hvad gør jeg?

På Audi A8-forum:

Mit nye Rolex til 140.000 kroner viser sig at være falsk. Hvem herinde er
advokat?

På Lamboghini-forum:

Hjælp søges fra andre privatpraktiserende plastickiruger: Min 19-årige
kærestes F-skålsplantater begynder at opføre sig mærkeligt over 330 km/t

På SsangYoung-forum:

Førerhund stukket af efter køb af ny bil. Nogen der kender en god kennel?

På Lupo 3L-forum:

HJÆLP, HASTER! Denne besked sendes online via mobilen. Hjælp, seriøst!
Sidder fast under Nissan Patrol med reg. nr. AB25447. HJÆLP MIG!!!
HJÆÆÆÆLLLP!!!

På 4WD-forum:

Hjælp søges: Har noget letmetal siddende fast i mellem kronhjul og
højgearsaksel i mellemdifferentiale. Hvordan får jeg det ud uden at der
kommer spåner i mit nye diff??

På Fiat-forum:

Hallo, er her nogen? HAAAAAAALLLOOOOOO????

På Mercedes-forum:

Hjælp til vildt irriterende problem: Når jeg holder for rødt, sætter der sig
vildtfremmede personer ind bagi, og siger: Til banegården, Slobodan! Og lad
det gå lidt kvikt! Kan bagdørene låses seperat udefra?

På Porsche Cayenne-forum:

Mit forbrug er over 2 km/l - er der noget galt med min bil?

På Opel-forum:

Tror der er noget galt med min Vectra - der er ingen gennemtæringer (indlæg
slettet af admin pga. useriøsitet)

På BMW E36-forum:

Ey, min kæreste har sovet sammen med min fætter og hans kæreste. Min kæreste
og min fætters kæreste er samme pige. Ey jeg smadrer ham! Man skal passe på
sin søster jo. Men hvordan jeg gør det uden at komme i den spjæld igen?

På MX5-forum:

Hej alle, jeg er en mand. Må jeg godt være med alligevel?

På Dogdge Viper-forum:

Hjælp, der sidder en Golf 2 fast i motorens indsugning. Tager motorens
ydeevne skade, når passagererne går i forrådnelse?

På Honda Integra-forum:

Hjælp, min motor vil ikke tage over 11.000 omdrejninger. Motorskade?

På VW Touraeg-forum:

Hjælp, jeg har lånt min bil ud til person, der har kørt på en markvej med
den. Nu er den blevet beskidt, og jeg er også bange for at den har taget
skade. Hvor køber jeg nye gulvmåtter til den?

På Audi 100-forum:

Hjælp søges, idet mit Automobiil i morges blev vaadt under Afhentning af
blødt Brød hos Bageren. Bør jeg sælge den?

På Chrysler-forum:

Månedskort til Arriva sælges, bil kom fuldstændigt uventet tilbage fra
værksted i dag

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : ShutEye

Dato : 24-07-09 00:10

<klip>

Hehe :P

Fra : Mads Petersen

Dato : 24-07-09 10:02

klip

hahaha

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 24-07-09 10:53

[Default] On Thu, 23 Jul 2009 23:57:25 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>På Chrysler-forum:
>
>Månedskort til Arriva sælges, bil kom fuldstændigt uventet tilbage fra

HA HA HA

På 2CV-forum:

Jeg tog et skarpt højresving lidt for hurtigt, og nu kommer venstre
sides hjul ikke ud af skærmene igen. Hvad gør jeg?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-07-09 15:41

På club golf Danmark forum:

Træf i september på Padborg Park. Træffet er for biler fra VW-koncernen, der
er et hav af aktiviteter over hele weekenden 11-13 September 2009. Se
www.clubgolf.dk

På trods af clubbens navn er det en VW-club og (ikke mere) en decideret
Golfclub.
--
Per

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 25-07-09 00:25

[klip]

ROFLMAO

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : KASO

Dato : 25-07-09 10:55

Fra Saab-forum:

Har I andre også fået en indmeldelseskupon til Dansk Veteranbilklub sammen
med registreringsattesten på jeres nye bil?

Fra Morgan-forum:

Min bil siger "Gori" - hvad skal jeg gøre - bruger I andre transparent eller
heldækkende?