Fjerne model-skilt på bagklappen
Fra : Jan Rysz

Dato : 19-07-09 13:38

Jeg vil gerne have rykket det skilt af bagklappen der indikerer model og
motorstørrelse.

Sidder sådan en fætter limet fast eller er de skruet fast ?

Undskyld hvis spørgsmålet er dumt, men jeg er nok først for nylig begyndt at
gå op i min bil

Mvh Jan Rysz

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-07-09 13:51

"Jan Rysz" <janrysz@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Sidder sådan en fætter limet fast eller er de skruet fast ?
>
> Undskyld hvis spørgsmålet er dumt, men jeg er nok først for nylig begyndt

Spørgsmålet er skam ikke dumt. Men for at kunne besvare det intelligente
spørgsmål, bliver vi nød til at vide hvad det er for en bil .. ;)

--
Per

Fra : Jan Rysz

Dato : 19-07-09 17:49

> Spørgsmålet er skam ikke dumt. Men for at kunne besvare det intelligente
> spørgsmål, bliver vi nød til at vide hvad det er for en bil .. ;)

Ups ja. En lille detalje der er nem at glemme.

Honda Accord 2,3 SR fra ´94, der igennem det næste års tid skal have en
større renovering.

Mvh Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-09 19:41

Jan Rysz wrote:

> Ups ja. En lille detalje der er nem at glemme.
>
> Honda Accord 2,3 SR fra ´94, der igennem det næste års tid skal have
> en større renovering.

Pil det af sammen med resten af rusten

Fra : Jan Rysz

Dato : 19-07-09 20:36

<Just> skrev i en meddelelse

> Pil det af sammen med resten af rusten

Hehe...du er da godt vittig hva´?

Men ja den er lidt rød i skærmkanterne. Til gengæld kan køre

Mvh Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 21:18

"Jan Rysz" <janrysz@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Men ja den er lidt rød i skærmkanterne. Til gengæld kan køre

Skal du ikke være ked af.
Min er rød OVER det hele..

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-07-09 14:24

> [...]
>
> Sidder sådan en fætter limet fast eller er de skruet fast ?
>
> Undskyld hvis spørgsmålet er dumt, men jeg er nok først for nylig begyndt

Hvis det er skruet fast, så må du kunne få øje på skruerne. Jeg tror dog
nærmere det er limet fast.
Det er den slags mærker ofte. Og så må du kunne lirke det af med lidt
forsigtighed.
Hilsen Matthias

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-07-09 16:42

>sådan en fætter limet fast eller er de skruet fast ?

På mange biler er de klæbet på med noget klæbepudeværk - de kan så som
oftest skæres af med en stump fiskesnøre.
Resterne af klisteret kan så fjernes med madolie/lampeolie.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik B.

Dato : 19-07-09 19:50

> [...]
> motorstørrelse.
>
> Sidder sådan en fætter limet fast eller er de skruet fast ?

Formentlig limet med dobbeltklæbende. Prøv at varme det kraftigt op, med en
hårdtørrer, og se om ikke du kan få limen til at slippe, ved at trække i
hjørnet af skiltene...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Jan Rysz

Dato : 19-07-09 20:37

> Formentlig limet med dobbeltklæbende. Prøv at varme det kraftigt op, med
> en hårdtørrer, og se om ikke du kan få limen til at slippe, ved at trække
> i hjørnet af skiltene...

Tak for svarene. Jeg må ud lege på p-pladsen.

Mvh Jan Rysz