Lidt OT : 45er med til udlandet
Fra : oz3bto

Dato : 18-07-09 16:02

Nu er her jo mange kloge hoveder

Vi skal tilbringe vinteren i Norge og overvejdede at tage min 45er scooter
med derop

Men må man egentlig tage sin danske 45er med til Norge og køre på den
deroppe ?

Har skrevet til min forsikring om de dækker i udlandet men får jo nok
tideligst svar på det på mandag

Fra : Søren Blom

Dato : 18-07-09 16:25

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Vi skal tilbringe vinteren i Norge og overvejdede at tage min 45er
> scooter med derop
>
> Men må man egentlig tage sin danske 45er med til Norge og køre på den
> deroppe ?

Kan du ikke bare ombygge den til en snescooter

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Martin Bak

Dato : 18-07-09 16:35

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er her jo mange kloge hoveder
>
> Vi skal tilbringe vinteren i Norge og overvejdede at tage min 45er
> scooter med derop
[klip]
> Har skrevet til min forsikring om de dækker i udlandet men får jo nok
> tideligst svar på det på mandag
Jeg tror nu ikke vinteren starter før på mandag

--
Martin
www.martinbak.dk/