Fjerne parfume fra bilens sikkerhedssele.
Fra : Kim

Dato : 18-07-09 12:41

Bilen sikkerhedssele lugter kraftigt af en slags dame-parfume.

Har prøvet med rent Rodalon, 3-dobbt salmiak op til flere gange,
men den lugter stadig. Lugten sidder også i mit tøj efter kørsel.

Overvejer at prøve med Klorin og ren eddike.

Nogen der har haft samme problem og fået det løst, bliver
jeg dybt taknemmelig for at få løsningen.

Mvh Kim

Fra : Ivar

Dato : 18-07-09 13:00

Kim skrev:

> Har prøvet med rent Rodalon

Det hjælper kun hvis det bakterier eller noget andet
levende, der giver lugten.

> Overvejer at prøve med Klorin

Det må du under ingen omstændigheder bruge. Kloren kan ødelægge
selen, så den ikke mere har sin fulde styrke.

> ren eddike.

Prøv blot at vaske den grundigt med masser af sæbe og
masser af vand.

Ivar Magnusson

Fra : madsen

Dato : 18-07-09 14:54

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Overvejer at prøve med Klorin og ren eddike.
>
> Nogen der har haft samme problem og fået det løst, bliver
> jeg dybt taknemmelig for at få løsningen.

hej
Du trækker selen helt ud og sætter den fast, når den er trukket helt ud, lad
den stå sådan noget tid, så forsvinder duften af sig selv

mvh Madsen

Fra : BikeManiac

Dato : 18-07-09 14:16

On 18 Jul., 13:41, "Kim" <S...@noway.dk> wrote:
> [...]
>
> Overvejer at prøve med Klorin og  ren eddike.
>
> Nogen der har haft samme problem og fået det løst, bliver
> jeg dybt taknemmelig for at få løsningen.

Prøv med alm sprit (ethanol).

Lucas

Fra : Knud

Dato : 19-07-09 06:51

"Kim" <Spam@noway.dk> wrote in message
> [...]
>
> Overvejer at prøve med Klorin og ren eddike.
>
> Nogen der har haft samme problem og fået det løst, bliver
> jeg dybt taknemmelig for at få løsningen.

Køb en ny sele - det er sikkert både lettere og billigere (hvis du indregner
din arbejdstid)

Knud

Fra : Jens Andersen

Dato : 19-07-09 09:29

Er problemet du har haft en fremme dame i selen?

Fra : Sode

Dato : 19-07-09 14:25

> Er problemet du har haft en fremme dame i selen?

FYYYYYY.......

Fra : Kim

Dato : 20-07-09 05:26

"Jens Andersen" <grundig_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er problemet du har haft en fremme dame i selen?

Mener du en Fremmed dame ?

Har lige købt bilen. Har har 1 ejer, en nu ældre dame fra Skodsborg,
som nok har brugt lidt for meget parfume-creme og lign.

Fra : Knud

Dato : 20-07-09 05:50

> [...]
>
> Har lige købt bilen. Har har 1 ejer, en nu ældre dame fra Skodsborg,
> som nok har brugt lidt for meget parfume-creme og lign.

Endnu en som hopper på sælgerens historie om KUN 1 ejer - og det er
naturtligvis en ældre dame med lille kørselsbehov!!!!

Knud

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-07-09 06:08

Knud skriver:

> Endnu en som hopper på sælgerens historie om KUN 1 ejer - og det er
> naturtligvis en ældre dame med lille kørselsbehov!!!!

Fordi du er blevet snydt flere gange, er det jo ikke ensbetydende med at
andre også bliver det.

Eller er det bare det gamle ordsprog "tyv tror hver mand stjæler" vi har
gang i her?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Knud

Dato : 20-07-09 16:21

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
> andre også bliver det.
>
> Eller er det bare det gamle ordsprog "tyv tror hver mand stjæler" vi har

Jeg er sgu aldrig blevet snydt på den konto - har kun 1 gang købt en brugt
bil - og jeg har ingen anelse om hvem forrige ejer(e) var. Bilen var OK.

Men jeg er meget imponeret af antallet af bilejere som er ældre 'tanter' med
et meget lavt kørselsbehov.

Knud

Fra : Kim

Dato : 20-07-09 17:11

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev
> Fordi du er blevet snydt flere gange, er det jo ikke ensbetydende med at
> andre også bliver det.
>
> Eller er det bare det gamle ordsprog "tyv tror hver mand stjæler" vi har
> gang i her?

hørt

Fra : Per Christiansen

Dato : 20-07-09 16:45

"Knud" <knt.t@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim" <Spam@noway.dk> wrote in message

> Endnu en som hopper på sælgerens historie om KUN 1 ejer - og det er
> naturtligvis en ældre dame med lille kørselsbehov!!!!
>
> Knud

Lad os nu sige at der er solgt 3,000,000 biler i danmark så er der også
solgt ca. 3,000,000 biler der på et tidspunkt kun har harft en ejer .

Så det er da ikke helt umugligt at det er rigtigt.

Fra : Kim

Dato : 20-07-09 17:10

"Knud" <knt.t@privat.dk> skrev
> Endnu en som hopper på sælgerens historie om KUN 1 ejer - og det er
> naturtligvis en ældre dame med lille kørselsbehov!!!!

Næe du, fik købekontrakten med, med damens navn på... hæhæ