OT: Problemer med NG idag ?
Fra : Brian Sørup

Dato : 17-07-09 21:21

Jeg har haft et hul i adgangen til news idag, og nu er de fleste af de gamle
indlæg væk.... ?
Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Per

Dato : 17-07-09 21:23

Brian Sørup wrote:
> Jeg har haft et hul i adgangen til news idag, og nu er de fleste af
> de gamle indlæg væk.... ?
> Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.

Fuldstændig det samme oplever jeg - news.tele.dk har været nede i 1½ dags
tid.

mvh. Per

Fra : Armand

Dato : 18-07-09 15:39

Per skrev:

> Fuldstændig det samme oplever jeg - news.tele.dk har været nede i 1½
> dags tid.

Alle indlæg fra før d. 17 er skrot hér, også dém jeg allerede havde
hentet ned og læst!

Google-grupper har været MIN reference i.f.m. indlæg der havde min
interesse!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-09 18:48

On Sat, 18 Jul 2009 16:39:07 +0200, Armand wrote:

> Alle indlæg fra før d. 17 er skrot hér, også dém jeg allerede havde
> hentet ned og læst!
>
> Google-grupper har været MIN reference i.f.m. indlæg der havde min
> interesse!

40tude Dialog har den feature, at man kan samle indlæg fra flere udbydere,
og "summen" vises så i én gruppe.

Så jeg har komplette grupper trods nedbruddet.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Elmand

Dato : 17-07-09 21:25

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg væk.... ?
> Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.
TDC har været nede i 2 dage.-
kik indlæg på dk.internet.udbydere.dk

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-07-09 21:29

Brian Sørup skriver:

> Jeg har haft et hul i adgangen til news idag, og nu er de fleste af de gamle
> indlæg væk.... ?
> Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.

Jeps. Den gik kold i går ved 20 tiden og er blevet fejlmeldt af et par
forskellige (mig inklusive) og er kommet til live igen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Steen

Dato : 17-07-09 21:40

Klaus D. Mikkelsen <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Brian Sørup skriver:

> Jeps. Den gik kold i går ved 20 tiden og er blevet fejlmeldt af et par
> forskellige (mig inklusive) og er kommet til live igen.
>

> Klaus

Jeg kan anbefale at have Sunsite som (gratis) alternativ newsserver
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-09 22:00

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan anbefale at have Sunsite som (gratis) alternativ newsserver

Mozilla Thunderbird, selvom den viser indlæggene lidt rodet.
Men Outlook Express er min nr. 1.

Fra : Martin Bak

Dato : 17-07-09 22:11

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mozilla Thunderbird, selvom den viser indlæggene lidt rodet.
> Men Outlook Express er min nr. 1.

Det har jo ikke meget med serveren at gøre
Jeg har også problemer, Cybercity har skrottet newsserveren, så nu er det
sunsite, uden backup. Gad vide om udbyderne er ved at være trætte af news,
og vi simpelthen snart bliver lukket ned i DK?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Seth

Dato : 18-07-09 11:41

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> [...]
> det sunsite, uden backup. Gad vide om udbyderne er ved at være trætte
> af news, og vi simpelthen snart bliver lukket ned i DK?

Communities, eller Fora som vi kalder dem på dansk, har en langt større
brugerskare og det er bl.a. med det i bagtankerne at udbyderne lukker ned
for noget der ikke kan cost-benefit dokumenteres.
_
Seth

Fra : Ivar

Dato : 17-07-09 22:15

> Mozilla Thunderbird, selvom den viser indlæggene lidt rodet.
> Men Outlook Express er min nr. 1.

lol
Ja, og MesNews er bedre end dem begge tilsammen, men det var
ikke det rådet gik på.
Der er så mange gratis udbydere af nyhedsgrupper, at man
bør oprette en konto for mindst to servere. Jeg bruger
TDC's og Sunsite.

Ivar Magnusson

Fra : Steen

Dato : 18-07-09 08:56

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Der er så mange gratis udbydere af nyhedsgrupper, at man
> bør oprette en konto for mindst to servere. Jeg bruger

Ligefrem "mange" er der vel ikke?
Jeg kender kun Google og Sunsite
--
Steen

Fra : Ivar

Dato : 18-07-09 12:30

Steen skrev:

> Ligefrem "mange" er der vel ikke?
> Jeg kender kun Google og Sunsite

At du kun kender to er ikke ensbetydende med, at der kun findes to.
Hvor mange mener du der skal være før end man kan kalde det mange?
10? 100? 1000?

Der er i hundredvis af news-servere på nettet, og deraf er nok en
10-20 stykker med de danske usenet grupper.
Søg med Google eller kig fx her: http://freenews.maxbaud.net/

Ivar Magnusson

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-09 06:45

">> Eque <<" skriver:

> Mozilla Thunderbird, selvom den viser indlæggene lidt rodet.
> Men Outlook Express er min nr. 1.

Hvad har dit newsprogram med serverne at gøre?

Fra : Henrik B.

Dato : 17-07-09 23:13

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har haft et hul i adgangen til news idag, og nu er de fleste af de
> gamle indlæg væk.... ?
> Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.

Nope! Ingen prob's hér - på TDC's servere...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-07-09 06:46

"Henrik B." skriver:

> Nope! Ingen prob's hér - på TDC's servere...

Det har der været.....du har bare ikke opdaget det.

Fra : Henrik B.

Dato : 18-07-09 11:34

> "Henrik B." skriver:

> Det har der været.....du har bare ikke opdaget det.

Dejligt - ik'? )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Tom

Dato : 18-07-09 09:05

> [...]
> gamle indlæg væk.... ?
> Har I oplevet det samme, jeg bruger TDC's server.

Jep, ikke den bedste service

--
Tom