Stickers.dk?
Fra : Henning Lund

Dato : 20-09-09 15:15

Nogen her i gruppen der kender et alternativ til denne side hvor
der ikke er vanvittig dyre ekspeditionsomkostninger på småordrer?
De jeg har fundet tager omkring 75 kr i ekspeditionsgebyr, det
ville jeg gerne undgå, da jeg for det meste bestiller 2 - 4
stickers ad gangen.
Henning Lund
http://www.tjae.dk/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 20-09-09 15:28

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i meddelelsen
> [...]
> De jeg har fundet tager omkring 75 kr i ekspeditionsgebyr, det ville jeg
> gerne undgå, da jeg for det meste bestiller 2 - 4 stickers ad gangen.
På Sickers hjemmeside står der da, at de kun tager 49,-???
Hilsen Matthias

Fra : Henning Lund

Dato : 20-09-09 20:10

Matthias H Matthiessen <matthiessen@dioder.dk> skrev:

> På Sickers hjemmeside står der da, at de kun tager 49,-???
> Hilsen Matthias

Ja men det er de andre jeg hentyder til. Stickers svarer ikke pt,
såe lige hvad der sker, aner jeg ikke men har brug for nogle
mærker.

Fra : Susanne & Jesper Mik~

Dato : 21-09-09 08:04

"Henning Lund" skrev
> [...]
> De jeg har fundet tager omkring 75 kr i ekspeditionsgebyr, det ville jeg
> gerne undgå, da jeg for det meste bestiller 2 - 4 stickers ad gangen.

Prøv evt. www.solo-film.dk - han har lavet nogle ting til min racer, som jeg
er ret godt tilfreds med.

--
Hilsen Susanne

Fra : Henning Lund

Dato : 21-09-09 13:23

Susanne & Jesper Mikkelsen <madcat@c.dk> skrev:

> Prøv evt. www.solo-film.dk - han har lavet nogle ting til min
> racer, som jeg er ret godt tilfreds med.

Tak, prøver ham.

Fra : Dak

Dato : 23-09-09 20:52

www.extremestyling.dk