Kørekort til MC
Fra : Claus Frørup

Dato : 20-09-09 10:53

Hejsa.
Der er kommet skrappere krav på mit sædvanlige feriested, så jeg kan
ikke længere bare hoppe op på cyklen og tage på udflugter.
Det er derfor blevet nødvendigt at investere i et kørekort til MC.
Jeg har kigget lidt omkring, men er lidt usikker på hvilken skole jeg
skal vælge.... Jeg har kigget lidt på følgende 4 kandidaters priser:

Københavns Køreskole. Krusågade 21 kr. 8.870
Amager Trafikskole amagerbrogade 44 kr 8.999
Kørekortpro Hvidovre torv 7 kr 8.000
Vallensbæk Køreskole Vallensbæk Stationstorv 27 kr.7.800

Hvilken af dem kan anbefales? Eller er der andre i Storkøbehavn, der
måske er bedre?

Ps. jeg har kørt MC udenlands i mange år og er 50 år gammel.

--

Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 20-09-09 13:49

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> måske er bedre?
>
> Ps. jeg har kørt MC udenlands i mange år og er 50 år gammel.

Jeg kender ikke nogen af dem du forslår, men det kan være svært at rådgive.
Nogle vil gerne have en kørelærer der er rigtig god til at lære én noget.
Andre vil bare have den billigts mulige.
Hilsen Matthias

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-09-09 19:01

Isang tao pinangalanan, Matthias H Matthiessen nagsulat:

> [...]
>Nogle vil gerne have en kørelærer der er rigtig god til at lære én noget.
>Andre vil bare have den billigts mulige.

Jeg efterlyser anbefalinger af køreskoler der måske er bedre end dem
jeg har liste op.
De fleste steder ligger priserne mellem 7800 og 8900 så jeg er mest
interesseret i anbefalinger der ligger inden for disse rammer.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 20-09-09 14:40

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
>
> Previa.
> Der er dælme plads til store armbevægelser

Hvis du bor på Amager så overvej Frankie's.. Han er god..

http://www.frankie-drive.dk/default.asp?ID=219

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-09-09 18:56

Isang tao pinangalanan, Christian Bøge Mikkelsen nagsulat:
klip

>Hvis du bor på Amager så overvej Frankie's.. Han er god..
>
>http://www.frankie-drive.dk/default.asp?ID=219

Tak for henvisningen
Har lige kigget på hans hjemmeside.
Han er den eneste som oplyser, at der er lukket for prøver fra
december til marts.
Prismæssigt ligger han i samme niveau som de andre.

Så han er med på listen over dem jeg skal have kigget nærmere på.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.