Maritimt guf, mod betaling.
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 15-09-09 11:14

For et stykke tid siden havde viher på siden lidt diskussion omkring
en maritim anvendelse af Google. Det var på baggrund af et forslag til
Google som om maritim anvendelse af Google som jeg tidligere havde
haft en korrespondance med dem om.
Her er det foreløblige resultat:

http://navimatics.com/maps.aspx

Mvh/Harding

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-09 21:34

Man får virkelig meget "guf" for DKK - 465.
Jeg har været en tur rundt i farvandet omkring Seattle ...

Desværre for os, er tilbuddet pt. kun baseret på NOAA kort, som kan
downloades uden betaling, eller til Garmin produkter ...

Men mon ikke idéen også vil blive gjort tilgængelig på vores længde- og
breddegader inden for en overskuelig fremtid?

Det er jo en genial løsning. Men måske er vores marked ikke stort nok -
eller FOR reguleret - til at nogen vil gå igang med en løsning? ...

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 17-09-09 20:57

Det er meget mere 'guf' at sejle derovre. Tro mig. Har prøvet det 2 gange

Bjarke

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-09 00:30

Helt enig. Min søster og svoger, der iøvrigt sejler en dejlig ny Hanse,
er flyttet ud på Vancouver Island, og vi har sejlet i disse farvande,
som er "awesome" ...

Der er ret kraftigt tidevand, så det er en helt integreret del af deres
daglige navigationsovervejelser og deres navigationsudstyr/programmel.