Den her gang kan man vel dårligt klandre b~
Fra : Jim Andersen

Dato : 14-09-09 10:57

To kvæstede mod parkeret vil:
http://ekstrabladet.dk/112/article1221652.ece

/jim

Fra : daniel

Dato : 14-09-09 04:16

On Sep 14, 11:57 am, "Jim Andersen" <jba...@politiSLET.dk.invalid>
wrote:
> To kvæstede mod parkeret vil:http://ekstrabladet.dk/112/article1221652.ece
>
> /jim

Der er så meget galt med den her historie....

"Motorcyklen er en Kawasaki, men nummerpladerne tilhører en Harley
Davidson, oplyser poltiiet." - ?
"Politiet kender endnu ikke identiteten på mændene, men vagtchefen
oplyser, at begge var påvirkede" - Mandag morgen kl. 7.30 på en
kedelig september dag....

nå ja så det faktum de ramte 2 parkerede biler...

ja, faktiskt så meget galt jeg ikke ved hvad jeg skal skrive...

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 14-09-09 11:28

Jim Andersen presented the following explanation :
> To kvæstede mod parkeret vil:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1221652.ece
>
> /jim

jeg syntes bare, at vi skal give bilen skylden alligevel.

Vi ser bare lidt let bort fra forkert nummerplade, påvirket og hvad har vi....

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : S.B.

Dato : 16-09-09 20:54

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:newscache$1diypk$3k11$1@news.webpartner.dk...
> [...]
> Michael Vilhelmsen

Motorcyklen er en Kawasaki, men nummerpladerne tilhører en Harley Davidson,

Plejer det ikke være omvendt?

Søren

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-09-09 16:32

Michael Vilhelmsen kom med følgende:
> jeg syntes bare, at vi skal give bilen skylden alligevel.

Lidt ligesom disse to gutter der kom ud for et træ der
hoppede ud af haven og ramte dem. Best som de kørte fredeligt
på vejen........... not
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24974329.html

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : S.B.

Dato : 18-09-09 20:37

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lidt ligesom disse to gutter der kom ud for et træ der
> hoppede ud af haven og ramte dem. Best som de kørte fredeligt

du kan da få selv en Suki 250 med anden udstødning, til at lyde som noget
der kommer ret hurtig
slet ikke sikkert de kørte så hurtigt som folk lægger op til, kunne fx. være
et exploderet dæk der var skyld i ulykken

Søren

Fra : Armand

Dato : 24-09-09 16:14

S.B. skrev:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
>
> slet ikke sikkert de kørte så hurtigt som folk lægger op til, kunne fx. være
> et exploderet dæk der var skyld i ulykken

Lige netop et eksploderet dæk er nok den dårligste
sammenligningsmulighed at grave frem: Eksploderende dæk er en
anakroniske i folkemunde derved at eksplosions-punkteringer hører sammen
med slanger og dém har bilbranchen været behageligt fri for igennem
snart en menneskealder qua de allestedsforekommende slangeløse dæk :-|

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-09 20:10

> Lige netop et eksploderet dæk er nok den dårligste sammenligningsmulighed
> at grave frem:

Selv på slangeløse dæk er det ikke sikkert at man opdager punkteringen før
man skifter kurs ... Og så er det ikke spor sjovt ... Et slangeløst dæk kan
også tabe pusten hurtigt, selvom det jo nok sjældnere sker end med slanger i
dækkene ...

Men der kører stadig ringe mange mc'er rundt med slanger i dækkene... Jeg
ved ikke hvad andelen er ...

Fra : Armand

Dato : 25-09-09 00:38

Anders Majland skrev:

> [...]
> med slanger i dækkene ...
>
> Men der kører stadig ringe mange mc'er rundt med slanger i dækkene...

Excuse me, jeg forvekslede historien med noget bilulykke-noget selvom
dét er helt OT
Det er rigtigt at der i modsætning til biler er en god del motorcykler,
der dels p.g.a. alder og dels p.g.a. konstruktion ikke har slangeløse dæk!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-09 09:41

Armand wrote:

> [...]
> der dels p.g.a. alder og dels p.g.a. konstruktion ikke har slangeløse dæk!

Et vink med en vogn(!)stang om at du tilbringer for meget tid i
bilgruppen

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 25-09-09 11:53

Torben Scheel skrev:

> Et vink med en vogn(!)stang om at du tilbringer for meget tid i
> bilgruppen

- - - Eller blot er blevet distræt i en grad der matcher min runde
fødselsdag i foråret

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 28-09-09 12:48

> Det er rigtigt at der i modsætning til biler er en god del motorcykler,
> der dels p.g.a. alder og dels p.g.a. konstruktion ikke har slangeløse dæk!

Havde jeg igår kørt på slangeløse dæk havde jeg revet dækket af fælgen ...
Eller ihverfald tabt al luften.

Nu nøjedes jeg med at fylde en del jord imellem dæk og fælg (Ikke at det
havde gjort nogen forskel til udsigten under grantræerne, men pga slangen
kunne jeg da køre videre. Og så på et passende sted lukke luft ud og fjerner
det værste jord ...)

Btw kørte jeg egenligt med for højt dæktryk til forholdene - omkring 2bar

/A