the best of the best
Fra : Søren

Dato : 14-09-09 10:49

Fra : daniel

Dato : 14-09-09 04:21

On Sep 14, 11:48 am, Søren <a...@a.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=4u0gio_6iE4&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LQFkurWqAHc&feature=related

fedt, det vil jeg også prøve, tak for linksene.

Fra : Snuden

Dato : 14-09-09 20:10

"daniel" <aplacebetweenhere@gmail.com> skrev i meddelelsen
On Sep 14, 11:48 am, Søren <a...@a.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=4u0gio_6iE4&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LQFkurWqAHc&feature=related

fedt, det vil jeg også prøve, tak for linksene.

Må du slå dig ihjel!! Store idiot!! At udsætte andre for den fare der kan
være ved at styrte ned ned og ramme andre. Fuldstændigt tankeløst!!

Fra : Per V. Misser

Dato : 14-09-09 21:15

Kære Snuden

"Snuden" <snudebørgen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Må du slå dig ihjel!! Store idiot!! At udsætte andre for den fare der kan
> være ved at styrte ned ned og ramme andre. Fuldstændigt tankeløst!!

Det kan godt være at din mening er god nok omkring andre MC-køreres gøren og
laden.
Men jeg synes ikke om dit ordvalg i titulering af andre skribenter, endsige
træden rundt i om der er i orden at man omkommer mod et træ i Allingåbro,
hvor jeg tilfældigvis har mit arbejde. Du har ikke belæg for at sige noget
om andres ulykke før det er udredt af myndighederne.
Jeg finder det ligeledes uinteressant at du viser links til folk der slår
sig ihjel.
Denne nyhedsgruppe mister desværre mange skribenter for tiden, og hvis vi
skal trækkes ned i en argumentation som den, du lægger for dagen i dette og
andre indlæg (fx i "en idiot mindre på vejene")bliver tæppet hurtigt
trukket væk for gruppens hjælpsomhed, kreavitivitet og lyst til debat.
Jeg vil håbe at det er til eftertanke. Jeg synes at det er ærgerligt, hvis
hånende ord skal være en del af debatten, og jeg vil ikke selv stå model til
det.

Per V. Misser
Min mailadresse er valid!

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-09-09 21:19

On Mon, 14 Sep 2009 22:15:18 +0200, "Per V. Misser"
<per_misser@mail.dk> wrote:

Hej Gutter.

>Jeg vil håbe at det er til eftertanke. Jeg synes at det er ærgerligt, hvis
>hånende ord skal være en del af debatten, og jeg vil ikke selv stå model til
>det.

Don't feed the Troll's.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Snuden

Dato : 14-09-09 23:09

Det er selvfølgelig ikke iorden, at ønske andre død. Det undskylder jeg! Men
jeg er simpelthen så træt af motorcyklister der tror de er udødelige og
kører fuldstændigt vanvittigt. Når folk på mc spiller hasard med eget og
ikke mindst andres liv, så kommer jeg jeg op i det røde felt. Folk som her
på videoen skal ikke forvente meget medlidenhed fra min side, hvis han
kommer til skade. Han beder simpelthen om at komme galt afsted!

http://www.youtube.com/watch?v=nCJGrLbzN9U

Fra : Anders Majland

Dato : 15-09-09 07:21

> [...]
> og kører fuldstændigt vanvittigt. Når folk på mc spiller hasard med eget
> og ikke mindst andres liv, så kommer jeg jeg op i det røde felt.

I min bog er der himmelvid forskel på at lege på en trial cykel med relativt
lav fart og så køre kamikaze kørsel imellem andre trafikaner som om de blot
var trafikkegler ...

Selvfølgelig kunne ham i det ene indlæg da falde ned fra broen og forårsage
en større ulykke når folk vil forsøge at undgå ham. Og der er da også trafik
omkring i nogle af de andre klip . men det ser nu ud som det er egne
kamerafolk det er farligts for ...

Fra : KentBM

Dato : 17-09-09 17:46

Snuden skrev:
> [...]
> som her på videoen skal ikke forvente meget medlidenhed fra min side,
> hvis han kommer til skade. Han beder simpelthen om at komme galt afsted!
Jeg er da ret sikker på, at han er fuldstændig ligeglad med din
medlidenhed, hvis noget skulle gå galt.

Der er enkelt steder, hvor der er lidt mange uvedkommende personer
omkring de enkelte stunt, men der udover er det vel ganske uskyldigt.

Så skal Dougie Lampkin (5 gange indendørs og 7 gange udendørs
verdensmester i Trail) vel også forbydes i at udøve sin sport.

Men selvfølgelig. Med alle de tåber der kommer tilskade i fodbold, så
kan vi måske endelig slippe af med den tåbelige sport. Og alle andre
sportsgrene, hvor folk kommer til skade.

For eksempel Parkour eller Free Running, som det også er kaldt. Udøverne
af denne sport gør det samme som manden i videoen bare uden motorcykel.

--

Kent

Fra : Armand

Dato : 24-09-09 16:04

KentBM skrev:

> For eksempel Parkour eller Free Running, som det også er kaldt. Udøverne
> af denne sport gør det samme som manden i videoen bare uden motorcykel.

Lige netop min tanke: Forfriskende at opleve parcours på motorcykel!
Lige som parcour-folkene og forøvrigt også skaterne vil der sikkert være
nogle brækkede knogler ind i mellem når man leger så voldsomt, men
ekvillibrismen er skøn at skue!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 24-09-09 16:07

Snuden skrev:
> [...]
> som her på videoen skal ikke forvente meget medlidenhed fra min side,
> hvis han kommer til skade. Han beder simpelthen om at komme galt afsted!

Jeg synes at slige video- take/uploads bærer mere præg af et "se mig, så
se mig dog for fanden" -behov end noget andet, og derfor er ynkelige i
sit udtryk!
Probelemt er desværre alle de teenagere der ikke kan gennemskue dét og
istedet tager det positivt op som nogen man selv bør gøre en dag

--
Armand.

Fra : daniel

Dato : 14-09-09 14:10

On Sep 14, 9:09 pm, "Snuden" <snudebør...@hotmail.com> wrote:

> fedt, det vil jeg også prøve, tak for linksene.
>
> Må du slå dig ihjel!! Store idiot!! At udsætte andre for den fare der kan
> være ved at styrte ned ned og ramme andre. Fuldstændigt tankeløst!!

Slap af lige lidt der... så længe jeg har kendt denne gruppe (ca.
1999) har der altid været denne slags kommentarer, hvis man kender
internettet bare en smule, så vil man vide folk siger den her slags
ting uden egentligt at gøre det (Fordi man sidder for meget foran
computeren måske ?.

Men ok dk.fritid.motorcykel lever måske sit eget liv.

men det ser jo fedt ud, og umiddelbart ser det da ikke farligt ud
(link no. 1) en slags skateboard freestyle på cementbygning udenfor
tung trafik... jeg tror bare ikke 180 kg Honda kan lave samme tricks.

(Prøv google.com det er fantastisk hvad man kan finde derude ude på
inder-nettet)