GPSGate Tracker viser ikke track
Fra : JensK

Dato : 13-09-09 16:28

Kære GPSGate fans
Sidste år gik alt glat med GPSGate, men i år vil den ikke vise tracks.
GPSGate viser et enkelt tidspunkt på de dage, hvor jeg har sejlet
(feks 12-09 kl. 02:00 til 12-09 kl. 02:00), men tracket er der ikke.
Se evt http://home20.inet.tele.dk/jenskondrup/JK_Franson_track.htm/.
Den vil gerne vise mine simuleringer (se f.eks. track fra 2. sept).
Er der nogen af jer der har oplevet det samme - og fandt en løsning?
Jeg har mailet til GPSGate og også spurgt i deres forum - ingen
reaktion.
Hilsen
Jens Kondrup

Fra : blueocean

Dato : 14-09-09 09:07

On 14 Sep., 00:28, JensK <kond...@post4.tele.dk> wrote:
> [...]
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme - og fandt en løsning?
> Jeg har mailet til GPSGate og også spurgt i deres forum - ingen

Hej Jens

Jeg har oplevet, men fandt ud af at min netforbindelse har været
faldet ud nogle gange, det kan være det samme for dig, det sker at
radiolinket fra dit modem falder ud.

Hvad bruger du iøvrigt til at uploade med, ICE.Net eller 3´s modem. ??

Gert

Fra : blueocean

Dato : 14-09-09 09:10

> [...]
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme - og fandt en løsning?
> Jeg har mailet til GPSGate og også spurgt i deres forum - ingen

He Jens

Jeg ser da en fin trekant rute den 2 sep.er det korrekt.??
Gert

Fra : JensK

Dato : 14-09-09 10:35

Kære Gert
Track den 2. september er en simulering, sendt fra min PC hjemme.
Fra den bærbare om bord bruger jeg GPRS (Vodafon, TDC).
Hvis modemet falder ud, vil GPSgate gemme i buffer til der er
forbindelse igen - det gjorde den i hvert fald sidste år.
Hilsen
Jens