Mikuni VM32 - hvor købes den?
Fra : Lohmann

Dato : 12-09-09 03:09

Hvor køber jeg en Mikuni VM32 til min totakter?
Jeg har fundet en i holland gennem ebay.de, den koster 130 euro plus
10 euro i fragt. Det synes jeg er ret så dyrt, når nu man kan få en på
ebay.com til $95 ($25 i fragt)! Men skal man købe den i USA, så koster
den jo en arm i told, moms, gebyr mm.

Skal den virkelig koster det dobbelte i europa, eller har jeg bare
ikke fundet 'stedet'?

--
Lohmann

Fra : daniel

Dato : 12-09-09 03:58

On Sep 12, 11:09 am, Lohmann <flemmin...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> den jo en arm i told, moms, gebyr mm.
>
> Skal den virkelig koster det dobbelte i europa, eller har jeg bare

Dobbelt er nok lige lidt for meget, men mere jo.
I usa opere de med stats moms, så momsen ligges på bagefter i den stat
som tingen sendes til/hvor køberen er. derfor ser amerikanske priser
altid så attraktive ud...men så kommer deres moms ovenpå..:SLAM 4-6
% ;)

Jeg ville søge lidt mere i Europa.
Holland plejer at værer gode til totaktere, prøv at led lidt mere der.

ellers så er tolden 12.5 % af en estimeret pris, hvis den bliver
snuppet.

Fra : Ivar

Dato : 12-09-09 13:38

daniel skrev:

> Dobbelt er nok lige lidt for meget, men mere jo.

Nej, men pænt der op ad.

> [...]
> som tingen sendes til/hvor køberen er. derfor ser amerikanske priser
> altid så attraktive ud...men så kommer deres moms ovenpå..:SLAM 4-6

Hvis han skal have den sendt til Danmark, er den amerikanske moms
ligegyldig. Der skal betales 25 % af købsprisen, og også af
transporten.
Der skal måske betales told. Gebyr skal der betales. Med tab i
veksling,
kommer man let op mod 190 USD for en karburator til 95 USD.

Ivar Magnusson