en idiot mindre på vejene
Fra : Kim Pedersen

Dato : 11-09-09 00:21

http://jp.dk/indland/trafik/article1812580.ece

For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som så
mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-09-09 06:05

Kim Pedersen skrev:
> http://jp.dk/indland/trafik/article1812580.ece
>
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel,
> som så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Du er sgu da dum at høre på

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Craner

Dato : 11-09-09 06:45

"Kim Pedersen" <orakolix@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://jp.dk/indland/trafik/article1812580.ece
>
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som
> så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Jeg kan godt følge den lidt hen af vejen jeg bryder mig bare ikke om dit
ordvalg.
I går aftes ca kl. 1900 blev jeg overhalet af en mc.mellem Aalborg og Hobro
på den gamle landevej
Jeg så ham ikke, og jeg hørte ham heller ikke. Normalt ser jeg i bakspejlet
ret ofte, men ham her overraskede mig.
Da han passerede os, var det ligesom om en jetjager kom ind i bilen, og jeg
vil tro at hastigheden var et godt stykke over 200km
Jeg selv kørte lidt over de 80 som er hastigheden på vejstykket.
Han kørte forbi byskiltet i Vebbestrup med samme fart. Derefter så jeg ham
ikke mere. Jeg frygtede at finde ham kørt ihjæl , efter at ham måske have
ramt en bil, eller en af chikanerne, der er i byen.
Han overlevede turen, men han var sku et fjols.

Poul
Shadow VT 1100 og peugeot 206

Fra : ulrich

Dato : 11-09-09 07:25

"Craner" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ramt en bil, eller en af chikanerne, der er i byen.
> Han overlevede turen, men han var sku et fjols.

Ved den gamle Århus-Grenå landevej, midtvejs, bor jeg umiddelbart
ovenfor den miderste
af tre bakketoppe.
Min genbo er en industrivirksomhed. Fra bakketoppen til dennes
indkørsel er der under 100 meter.
Adskellige lastvognstog med ærinde til virksomheden krydser dagligt vejen.
Fra bakketoppen til min indkørsel er afstanden ca. den samme. Jeg
driver et markstykke på den modsatte vejside
og må derfor af og til krydse vejen med traktor og diverse redskaber.
Forleden, mindre end 15 sekunder før jeg ville krydse vejen, kom der to
motorcykler op over bakken. Det lignede
en slags kapkørsel, hastigheden vil jeg anslå til mellem 120 og 150 km/t.
Dette var blot et enkelt tilfælde af mange.

Jeg håber det aldrig må ske, at jeg vil blive årsag til, at nogen
kommer i vanskeligheder. Men med den adfærd i trafikken jeg er vidne til,
skal der godt nok held til.

Palle - selv 'Biker'

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-09-09 08:00

\|||/
(o o)
,----ooO--(_)-------.
| Please |
| don't feed the |
| TROLL's ! |
'--------------Ooo--'
|__|__|
|| ||
ooO Ooo

Fra : daniel

Dato : 11-09-09 03:17

Det syntes at fungere lidt som med bi'er...sæsonen er ved at værer
over så nu skal man lave alt muligt mærkeligt...bier hoppe gladeligt
ned i øl'en og bliver selvom den har fået mere end nok (ingen hast med
at tage hjem)...og MCisterne skal lige have kørt lidt for stærkt,
fordi de ved de ikke kan kører de næste 6 måneder ;)

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-09 10:31

[...]

Eller også er det bare fordi det passer godt til fordommene om MC'er.
Akkurat som at ALLE lastbiler laver højresvingsulykker

Med tanke på at jeg kørte bag en bil igår med ca 100 på en kurvet landevej
(jaja max 80). Der kommer en kassevogn hurtig op bag mig. Han ligger tæt
nogle hundrede meter, hvorefter han beslutter sig at overhale kort før et
sving - med dobbelt optrukket og dårlig sigtbarhed. Efter svinget kommer
naturligvis en modkørende som sandsynligivs har måtte bremse lidt ned for at
hjælpe den travle håndværker ind igen.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 11-09-09 10:37

"Kim Pedersen" <orakolix@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/trafik/article1812580.ece
>
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som
> så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Nu ved vi ikke om det var for høj fart, så du aner næppe i skrivende stund
om han var FJOLS eller ej, hvad det angår.
Det ville være mere passende at stemple nogen for noget når man VED noget om
det.
Man kan faktisk køre galt af mange andre årsager end fart, bare som
behagelig oplysning til dig.
Man kan også stemple sig selv i uheldig retning når man er for hurtig på
knapperne... fart er farligt i mange sammenhænge åbenbart.

Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-09 13:19

"Kim Pedersen" <orakolix@gmail.com> skrev i meddelelsen >
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som
> så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Er han et fjols forde han døde af det?
Eller fordi han måske kørte for stærkt?
Hvis det er det sidste, må du gerne medregne mig til fjolserne, forde jeg
køre MÅSKE nogle gange for hurtigt.
Jeg er dog ikke hverken indebrænt, smålig eller specielt fordømmende over
for mine medmennesker og MEDtrafikanter.
Har den dybeste medfølelse for ham og hans familie uanset om ulykken skyldes
en punktering eller kådhed.

God Wekeend
Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4416 (20090911) __________

http://www.eset.com

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-09-09 15:39

Hej Kim.

>For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som så
>mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Det syntes jeg er en mærkelig måde at ytre sig på.

I går aftes svingede jeg til venstre i et lyskryds ved Ballerup
Bulevard og Malmparken..
Jeg havde orienteret mig om trafik fra højre, men sørme om ikke en
ungersvend i en BMW kører over for rødt med 150 Km/t og overhaler mig
inden om i krydset.
Næste kryds køres også over for rødt - Fin fyr.
Jeg priser min skaber for at bilen der holdt til højre for mig i
krydset også ville til venstre, og at jeg derfor satte kursen efter
yderbanen efter svinget - Havde jeg gjort som jeg plejer og var gået
ind i højre bane havde jeg ikke kunnet skrive dette indlæg.
Man behøver ikke køre MC for at være et fjols - Det er nok at være
bilist

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-09-09 18:02

Steen Gruby skrev:
> Hej Kim.
-klip-
> Man behøver ikke køre MC for at være et fjols - Det er nok at være
> bilist

Eller menneske.

Mvh

Aragorn.

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-09-09 18:19

On Fri, 11 Sep 2009 19:01:50 +0200, Aragorn Elessar
<AragornDK@gmail.com> wrote:

Hej.

>Eller menneske.

Det har du ret i.

Fra : flopper

Dato : 11-09-09 19:42

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i meddelelsen
> On Fri, 11 Sep 2009 19:01:50 +0200, Aragorn Elessar
> <AragornDK@gmail.com> wrote:
>
> Hej.

> Det har du ret i.

hvorefter vi må konstatere at "fjolset" der startede denne tråd har ret: et
fjols mindre på vejene.

--

flopper

Fra : S.B.

Dato : 11-09-09 22:58

> [...]
>
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som
> så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Sansynlgvis et fjols - kan det vel kun blive til, efter farten sansynligvis
var for høj
Men kan nu også være mange andre ting der er skyld i det, f.eks. et dæk der
hurtig taber luften

Søren

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 13-09-09 22:04

On Fri, 11 Sep 2009 01:20:52 +0200, Kim Pedersen wrote:

> !! FJOLS!!

selv

Fra : Snuden

Dato : 14-09-09 03:31

Jeg ser tit motorcyklister køre som om de er kede af at leve!!

Syns egentlig det er helt ok, hvis de kun slår sig selv ihjel!!

Som ham her:

http://www.youtube.com/watch?v=ocHFWwPbW_s

Fra : OFH

Dato : 16-09-09 15:40

> [...]
>
> For høj hastighed er sandsynligvis årsag til ulykken. Han troede vel, som
> så mange andre at han var udødelig. Det var han bare ikke!! FJOLS!!

Jeg synes nu at fjolset er dig.........