Billeder fra Bakkelukningen
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-09-09 07:50

Hej alles.

Grundet visse...dentale problemer...som nu er afklarede, er min
sædvanlige billedserie blevet lidt forsinket, men nu er der billeder på
hjemmesiden fra Bakkelukningen.
Mit nye Olympus klarede turen fint, så jeg kan varmt (- og ganske
skamløst) anbefale E-420-modellen til jer med små forpoter.

God fornøjelse med billedkigningen.

Venlig hilsen

Aragorn. Nu minus 7+.

www.bmwmc.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-09-09 10:22

Aragorn Elessar skrev:

> Mit nye Olympus klarede turen fint, så jeg kan varmt (- og ganske
> skamløst) anbefale E-420-modellen til jer med små forpoter.

Ska vi nu til at nedgradere!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-09-09 11:06

Hans Paulin (6310) skrev:

> Ska vi nu til at nedgradere!?

Det kommer jo an på, hvor store forpoter du har.

Mvh

Aragorn.

www.bmwmc.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-09-09 11:12

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> God fornøjelse med billedkigningen.

Hej.

Øv ikke et eneste billede af den smukke gule

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-09-09 11:13

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> "Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Hej.
>
> Øv ikke et eneste billede af den smukke gule

Hvor holdt du parkeret???

Mvh

Aragorn.

www.bmwmc.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-09-09 19:34

Bortset fra det, så synes jeg edderhuggeme' at det er tyndt med billeder
fra Bakkelukningen her i gruppen!
Er der ikke andre end Kim Olsen og undertegnede, der har fotograferet?

Mvh

Aragorn.

www.bmwmc.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-09-09 22:22

Aragorn Elessar <AragornDK@gmail.com> writes:

> Bortset fra det, så synes jeg edderhuggeme' at det er tyndt med
> billeder fra Bakkelukningen her i gruppen!
> Er der ikke andre end Kim Olsen og undertegnede, der har fotograferet?

Der ligger lidt på PMC's medieside - dog mest af alle os som tosser
rundt i radiobilerne med fuldt udstyr på

http://gallium.prg.dtu.dk/pmc/media/content/2009/Bakkelukning/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)