Luft
Fra : KWR

Dato : 08-09-09 10:45

I manualen til min CB 500 anbefales et bagdæktryk til solokørsel på 33 og
med passager 36.
Da jeg nu ikke kan forestille mig ret mange, der orker at lukke ud eller
pumpe ind hver gang man enten er solo eller sammen kunne jeg godt tænke mig
at høre, hvad I andre gør.
Pumper I den midt i mellem, f.eks 34,5, eller bruger konsekvent det øvre
eller nedre tryk ??

vh KWR

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-09-09 11:03

KWR wrote:
> [...]
> at høre, hvad I andre gør.
> Pumper I den midt i mellem, f.eks 34,5, eller bruger konsekvent det øvre

Midt imellem normalt - da jeg vejer 90kg er det alligevel i den høje
ende for normalt tryk. Skal jeg på ferie med bagage og passager får den
(naturligvis) maxtryk.

--
vh
Torben

Fra : KWR

Dato : 08-09-09 11:23

> Midt imellem normalt - da jeg vejer 90kg er det alligevel i den høje ende
> for normalt tryk. Skal jeg på ferie med bagage og passager får den
> [...]

Takker. Nå ja, jeg er heller ikke fjervægter.

vh KWR

Fra : Pein

Dato : 09-09-09 03:32

On 8 Sep., 11:44, "KWR" <kwe...@pc.dk> wrote:
> [...]
> at høre, hvad I andre gør.
> Pumper I den midt i mellem, f.eks 34,5, eller bruger konsekvent det øvre

Kører som regel rundt med noget nær maks. tryk.
Ca. halvdelen af min kørsel kører jeg godt nok alene, men højere tryk
passer også bedre hvis jeg en dag skulle få den komplet vanvittige ide
at køre lidt stærkere end jeg plejer.

Mvh. Niels
Bandit 1250 SA
http://pein.dk