Katamaran på hovedet
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-09 22:01

Hej

Er det nogen som kender mere til den kat som vendte om på ryggen i går ved
Fredericia. Er det en stor kat eller bare en sportskat.

/karsten

Fra : Torben Bach

Dato : 07-09-09 22:32

Karsten Madsen wrote:
> Hej
>
> Er det nogen som kender mere til den kat som vendte om på ryggen i
> går ved Fredericia. Er det en stor kat eller bare en sportskat.
>
> /karsten

Klik her:
http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/Nyheder/Fredericia/2009/09/07/065937.htm®ional
Man nævner ikke typen.

heller ikke her: http://fredericiaavisen.dk/site/da/Avis/news/show/3232

Måske skal du prøve alternative søgninger på Google mfl. - godt at denne
historie i øvrigt endte fint med redning af sejleren og bjærgning af båden.

Med venlig hilsen

Torben
--
\\\\////
@@)

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 07:31

> [...]
> Måske skal du prøve alternative søgninger på Google mfl. - godt at denne
> historie i øvrigt endte fint med redning af sejleren og bjærgning af

Jo, jeg har prøvet googlesøgning, men der er ikke nævnt i nogen medier,
måske fordi de har samme kilde, hvilken type det er.
Hvis det er en stor kat, så synes jeg det lyder lidt uhyggeligt
Hvis det er en sportskat, kan jeg ikke forstå hvorfor man ikke lige prøvet
at vælte den (og rejse den igen) i smult vande inden man drøner ud i
Lillebælt.

Det var da godt at han blev reddet.

/karsten, som i øvrigt vælter i sin Inter18 af og til.

Fra : Mikkel

Dato : 08-09-09 06:35

On 8 Sep., 08:31, "Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> wrote:

> [...]
> Lillebælt.
>
> Det var da godt at han blev reddet.
>
> /karsten, som i øvrigt vælter i sin Inter18 af og til.

Så denne blive slæbt ind i Koldingfjord i søndags. Uden mast........

http://www.youtube.com/watch?v=Q3ajwe2t4UM

Mvh Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 21:27

> [...]
> /karsten, som i øvrigt vælter i sin Inter18 af og til.

Så denne blive slæbt ind i Koldingfjord i søndags. Uden mast........

Så er det Jørgen Hansens Stars and Stribes... ikke godt. Hvordan kunne det
være at han var selv ?

/karsten

Fra : T H

Dato : 08-09-09 17:02

Tja det må vel siges at være en større sportscat.
At træne kæntringer med sådan en er vist ikke rigtig hensigtsmæssigt.
Læs beretningen på
http://www.multihulls.dk/redir/default.asp?id=313&lang=dk&ref=137

Hilsen Henrik (Dragonfly 800, København)

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 21:34

> [...]
> Læs beretningen på
> http://www.multihulls.dk/redir/default.asp?id=313&lang=dk&ref=137
> Hilsen Henrik (Dragonfly 800, København)

Ja det er det jo vel - en sportskat.
Nej - en kæntring med Stars and Stribes er ikke noget at råbe hurra for.

/karsten

Fra : Ivar

Dato : 08-09-09 18:33

Karsten Madsen skrev:

> Er det nogen som kender mere til den kat som vendte om på ryggen i går ved
> Fredericia. Er det en stor kat eller bare en sportskat.

Et par af mine venner købte for 15 år siden en lille Hobie Cat.
De væltede meget tit rundt. Engang var der nogen i land der havde
set det, de slog alarm. Pludselig var der en helikopter over dem,
der var de selvfølgelig forlængst på ret "køl" igen. De fik igen
ballade eller problemer ud af den hændelse. Men det var nok
medvirkende til at de mistede interessen og solgte båden.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 21:30

> [...]
> ballade eller problemer ud af den hændelse. Men det var nok
> medvirkende til at de mistede interessen og solgte båden.

Jeg har haft en Hobie 16 - får en igen på fredag. Den er skide skæg at sejle
på kanten. Man får nogle gevaldige svingture når man ikke er vågen og vælter
med den.

Godt at folk rundt om Augustenborg Fjord kender mine/vores underlige vaner,
vi har endda Sønderborg Lufthavn liggende ved siden af vores bane, men der
er aldrig blevet reageret fordi vi har væltet.

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-09 19:11

> Er det nogen som kender mere til den kat som vendte om på ryggen i går ved
> Fredericia. Er det en stor kat eller bare en sportskat.

Ved øhavet rundt - var der også een der var rundt på ryggen...
Se no. 3 billede fra oven..

http://www.thuroesejlklub.dk/default.asp?Valg=&Artikelnr=641

Mvh
Allan