At sidde og GLO...
Fra : Jan Jacobsen

Dato : 06-09-09 23:15

Har idag været ude og trille en tur... sådan helt for mig selv.
Holdt ind på en rasteplads ved tølløse... tyggede mig igennem en pakke
vingummi og en ½ cola... røg et par smøger og ellers bare nød turen/dagen...
mon folk aldrig har set en mc der holder stille.... en var ved at køre i
grøften fordi han skulle GLO... utallige sad og kikkede langt efter mig, men
var dog ikke på vej i ufører..

En mc med sidevogn kom forbi. Hilste.. og så de to biler der kørte bagved...
de lå lige i rø.... på mc'eren. og jeg mener lige i rø...
tænker folk ikke når de kører, eller er det bare så sjældent at de ser en
eller flere der bare nyder en tur på deres mc.

Jeg fik mig nogle billige grin.. og nød ellers hvert sekund. Mon billisterne
havde det ligeså, eller var deres hjerner allerrede gået på arbejdsmode,
selvom det var søndag.

Ka i ha en go dag/tur

jan

gsx 550 ed fra sidste årtusinde

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-09 21:47

"Jan Jacobsen" <jan_torbin@jacobsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> mon folk aldrig har set en mc der holder stille.... en var ved at køre i
> grøften fordi han skulle GLO... utallige sad og kikkede langt efter mig,

Så du ikke hende der lå topløs lige bagved dig?

/Kim

Fra : daniel

Dato : 08-09-09 05:56

On Sep 7, 12:14 am, "Jan Jacobsen" <jan_tor...@jacobsen.tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
> havde det ligeså, eller var deres hjerner allerrede gået på arbejdsmode,

Jeg har tidligere i min MC karrier kørt ting af ældre dato, fik
rigtigt mange blikke og folk der ville tale... det var i Danmark.

Nu har jeg købt mig en "moderne" Honda CB500 97'er som i mine øjne er
lidt kedelig i forhold f.eks. min gamle NSU Max eller min
K-750'er...men i Danmark fik jeg da ligeså mange blikke som i gamle
dage... ikke så mange kom og snakkede men det var ok da jeg havde
travlt.

Nu bor jeg så i Berlin, og hernede har man bare MC....og de er ganske
normale i trafik-billedet...de er nærmest irriterende, fordi hernede
kører MC'er "som de vil"....er der bil kø, så tager man nødsporet, er
der rødt i lyskrydset, så kører man mellem bilerne eller endda op over
cykelstien.
Parkering er heller ikke det store, hvor som helst.
Helt helt helt anden MC kultur hernede...man hilser stadig på
hinanden.

Og en lille historie, igår cyklede jeg, sådan uden motor, igennem
Kreuzberg, der var en af hovedgaderne lukket, pga. politiet var igang
med at fjerne en ulovligt parkeret bil (stor truck med kran hiver
bilen op på et lad og kører væk), nå men det lukker hele vejen, da der
er vejarbejde i spor 2. jeg cykler bare udenom, over fortovet....efter
mig følger 2 MC'er og en af de der firhjulede MC'er man normalt ville
kører i marken på....politi står over hele gaden...ingen reaktion....
alle bilerne måtte pænt vente de 20-30 min denne operation tager.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-09-09 16:26

daniel skrev:

> [...]
> kører i marken på....politi står over hele gaden...ingen reaktion....
> alle bilerne måtte pænt vente de 20-30 min denne operation tager.

ventede motorcyklerne ikke?

Nej??

nej . .nej . . nej . . gud-herre-jøsses-osse-for-sulen-da-minsanten...

Det var dog forfærdentligt - typisk for udlandet, ulighed og
uretfærdighed!!!

Nææ må vi så bede om gode ordnede danske socialdemokratiske værdier!

Venter een - venter alle!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : daniel

Dato : 08-09-09 11:59

On Sep 8, 5:25 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> [...]
> uretfærdighed!!!
>
> Nææ må vi så bede om gode ordnede danske socialdemokratiske værdier!

da jeg sidst kørte mod Berlin faldt jeg ind i en bilkø....følte mig
godt nok dum at står der og ventede mens alle mine MC kollega'er
susede forbi i nødsporet...jeg stod pænt og ventede....altså til jeg
havde stå og ventet i ca. 1 1/2 time, så gad jeg heller ikke vente
mere ;)