Kan styrthjelme males?
Fra : SnipSnapSnude

Dato : 04-09-09 22:25

Kan man sprøjtemale sin styrthjelm?
Vil give den samme farve som nogle dele der males metallic.

Fra : S.B.

Dato : 04-09-09 22:45

"SnipSnapSnude" <SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> skrev i en meddelelse
> Kan man sprøjtemale sin styrthjelm?
> Vil give den samme farve som nogle dele der males metallic.
>
> mvh

Jeps
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19048

mvh
(som heller ikke vil skrive hvad jeg hedder)

Fra : KentBM

Dato : 04-09-09 23:09

S.B. skrev:
> Jeps
> http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19048
>
> mvh
> (som heller ikke vil skrive hvad jeg hedder)
Hvilket måske er meget godt

Nu fremgår det ikke, om disse hjelme skal bruges til at køre med igen
efter maling, eller om det kun er udstillings modeller? Men jeg har læst
flere advarsler med at male hjelme med en hvilken som helst maling.

Men måske P.S. Krøyers efterfølger kan give nogle råd om den rigtige
maling. Eller sikkert male hjelmen mod betaling.

--

Kent

Fra : O.L

Dato : 05-09-09 06:21

Selvfølgelig kan en hjelm males, hvis malingen kan hænge ved, det kan godt
være hjelmen opløses, men pyt, den er flot!

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-09-09 08:48

O.L kom med denne ide:
> Selvfølgelig kan en hjelm males, hvis malingen kan hænge ved, det kan godt
> være hjelmen opløses, men pyt, den er flot!

Nemlig. Dø ung og bliv et smukt lig (med en flot hjelm)
Lidt ligesom de tosser der der syntes de ser smarte ud med
en hjelm der kun er halv, og så er der et par læderlapper
der går ned om ørene.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Lohmann

Dato : 05-09-09 03:31

Da jeg var i Hamborg her i sommer, snakkede jeg med en fra Profil
Motorrad (han virkede meget kompetent). Jeg ville ha' en Shoei med
specielt design, hvorfor han foreslog, at jeg købte en sort og fik en
til at male/airbrushe den i mit design. Da jeg så spurgte, om det var
sikkert at male den var svaret, at så længe det var en fiberhjelm, så
var der ingen problem. En plasthjelm derimod, den skulle man ikke
male!

/Lohmann

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 05-09-09 11:07

On Fri, 4 Sep 2009 23:45:22 +0200, S.B. wrote:

> Jeps
> http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19048

Tror folk bliver bange når man går ind på tankstationen med denne

http://images.baboom.dk/uploads_alb_large_wm/188243_l.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-09 12:08

> Tror folk bliver bange når man går ind på tankstationen med denne
> http://images.baboom.dk/uploads_alb_large_wm/188243_l.jpg

Eller også griner tankpasseren fordi der er lang tid til fastelavn og det
derfor ser ganske komisk ud med den hjelm.

/Kim

Fra : Ivar

Dato : 05-09-09 12:19

SnipSnapSnude skrev:

> Kan man sprøjtemale sin styrthjelm?

Hvis du spørger producenten, vil han utvivlsomt sige, at du ikke må.
Hvis nogle producenter tillader det, vil de utvivlsomt stille
krav til malingen.

Ivar Magnusson

Fra : Casper

Dato : 05-09-09 09:01

On Sep 4, 11:24 pm, SnipSnapSnude
<SnipSnapSn...@SnipSnapSnude.invalid> wrote:
> Kan man sprøjtemale sin styrthjelm?
> Vil give den samme farve som nogle dele der males metallic.

Jeg snakkede med Schubert på intermot sidste år, og de kan levere
hjelme I "custom" farver - staferinger ved jeg ikke noget om, det
samme gælder Arai. Så mon ikke man kan male dem....

Det er "bare" et spørgsmål om penge....

Casper