Honing af hovedbremsecylinder
Fra : Henrik

Dato : 23-08-09 12:03

Hej Fritid.Motorcykel

Jeg har en mastercylinder liggende som godt kunne trænge til at blive
honet en smule før det nye rep-kit med nye gummidele bliver monteret i
håndtaget.

Mit spørgsmål går på hvor man kan købe en honer i de små størrelse
henne. Jeg har målt selve cylindergangen med spærremål og diameteren
siger 16 m/m.

MC-nøglens katalog hjalp mig ikke rigtig videre. Er det noget man kan
købe i udlandet eller her i dk? De er jo meget almindelige i normale
motorcylinder størrelser, men sjældent set i så små størrelser. Dog er
jeg sikker på at de findes derude rundt omkring.

På forhånd tak

mvh henrik

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-08-09 16:19

Henrik skrev:

> [...]
> motorcylinder størrelser, men sjældent set i så små størrelser. Dog er
> jeg sikker på at de findes derude rundt omkring.

Her f.eks: http://www.ebvaerktoj.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=57

Eller smut ned på mekonomen. De har som regel mulighed for den slags.
Ellers kan den lokale bremsereparatør hjælpe dig.

--
MVH
Ib Jakobsen