BMW Partsnr
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-09 20:15

Jeg vil have varmehåndtag på min R1150RT og kontakten koster en milliard
fordi hele konsollen skal skiftes

Jeg har nu fundet et sted der sælger K1200RT konsollen meget billigt, og de
SER helt ens ud + stik er det samme. Men de har forskellige partsnr. en 01
og en 02 rt har også forskellige partsnr i grebene trods de er identiske
Partnr 61317650738 vs 61317659330. Altså de 4 sidste er forskellige, resten
er ens.

Tror I de ER ens eller skal jeg bøde (2400kr versus 400kr, så prisforskellen
er i dén grad til at få øje på)

Fra : Jørn

Dato : 20-08-09 21:47

"news.tele.dk" <tp> skrev i en meddelelse
> [...]
> resten er ens.
>
> Tror I de ER ens eller skal jeg bøde (2400kr versus 400kr, så
> prisforskellen er i dén grad til at få øje på)

Det ser ganske rigtigt ud som om at det er samme del, men der er et eller
andet der er anderledes, ellers ville der ikke være to forskellige numre.
Hvordan ved du egentlig at det er de samme dele??
BMW bruger tit samme illustration til mange af deres reservedele.
Måske er det bare et par stikben der skal flyttes og jeg tror, som dig, at
alt andet er identisk.
Kombikontakten koster hverken en milliard eller 2400,00 - men 1694,00
Hilsen Jørn

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-09 08:09

> [...]
> alt andet er identisk.
> Kombikontakten koster hverken en milliard eller 2400,00 - men 1694,00

Vi har en ekspert med som medlæser Tak for input. Jeg tror sgu jeg
prøver den billige alligevel. Hvis bare "kassen" passer, skal jeg nok få
el'et til at passe. I skal nok få et svar om den gik, eller om der kommer
bmw greb på trædecyklen

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 22-08-09 08:39

news.tele.dk skrev:
> [...]
> resten er ens.
>
> Tror I de ER ens eller skal jeg bøde (2400kr versus 400kr, så
> prisforskellen er i dén grad til at få øje på)
Kig lige hos motorworks i UK inden du handler.

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-09 10:15

> Kig lige hos motorworks i UK inden du handler.

Det er just der jeg fandt K12 grebene. De kan ikke levere til 1150'eren

Fra : Ejnar Madsen

Dato : 22-08-09 16:22

http://www.realoem.com prøv denne side og søg på de parts nummer du har

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-09 19:48

"Ejnar Madsen" <ementz@mail.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.realoem.com prøv denne side og søg på de parts nummer du har

Tak for link. Jeg har prøvet den side, og der ser de helt ens ud. Jeg har
også haft en K12 og en R1150 til at stå fysisk ved siden af hinanden og der
ser de også helt ens ud. Anyway, jeg bestiller og så må vi se. For varme
det skal der sku i. Det kan godt være det stadig er varmt om dagen, men det
går helt tydligt mod koldere tider, og jeg er en "helårs-rytter"