Støjende Seldenmaster
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 14:59

Halløj i gruppen.

Nogle gange har emnet: Støjende Seldenmaster, været oppe at vende.
Hidtil har jeg klaret mig nogenlunde med Fendermetoden, der som bekendt ikke
er helt pålidelig.

I dene sommer har jeg, under anvendelse af lige dele held og
søvnløshedsdesperation, tilsyneladende fundet en sikker metode til at få
bæstet til at stå stille om natten.

Det skal bemærkes, at mit exemplar af rystepindene kun støjer ved
vindretning foran for tværs.

Metoden er som følger:

Man tager sit spilerstageophalsfald, som jo går i masten cirka midtvejs,
fører det frem til forreste fortøjningsklampe i vindsiden, og gør det fast.
Strammer godt op.
Bommen føres ud og lægges til hvile på søgelænderet, med slap bomdirk.
Og se: Natteroen indfinder sig

Nu, hvor jeg endelig har fået sovet ud, vil jeg da lige dele opfindelsen med
jer.

MVH
Egon

Fra : thl

Dato : 18-08-09 01:04

"news tele dk" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og se: Natteroen indfinder sig
>
> Nu, hvor jeg endelig har fået sovet ud, vil jeg da lige dele opfindelsen

jeg håber det smitter.::)))

mvh
Thorbjørn

Fra : blueocean

Dato : 18-08-09 04:52

On 18 Aug., 02:03, "thl" <lykkeb...@hotmail.com> wrote:

> jeg  håber det smitter.::)))
>
> mvh
> Thorbjørn- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

så er det jo godt man ikke har en Selden mast......Hi sov godt
fremover)