? reservedele til Furlex 100S
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-09 10:49

Er der nogen der er bekendt med en sejlmager eller udstyrsforhandler i DK
der kunne ligge inde med reservedele til en Furlex 100S -

(Det drejer sig om de 4 plastic halvdele der afslutter tromlen hhv for oven
og neden - )

Jeg prøver naturligvis Selden DK mandag - men hvis nu der var andre
muligheder - så var dejligt -

På forhånd tak -
--
www.77.com - Per Krabbe

evt. email
info snabel A maxi77 punktum com

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 25-07-09 12:36

Selden har dem i store kasser og mig bekendt billigere end sejllofterne.

Eneste reelle alternativ er at købe dem i Sverige, hvor de sikkert er lidt
billigere.

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> wrote in
message news:4a6ad50a$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Børge

Dato : 25-07-09 13:04

scanboat.com / Per Krabbe skrev:
> [...]
> oven og neden - )
>
> Jeg prøver naturligvis Selden DK mandag - men hvis nu der var andre

Hej.
Jeg kan kun anbefale Selden, de to første gange jeg havde brug for nye
plader betalte jeg ingenting, heller ikke fragten,så det må da siges at
være service
mvh. Børge

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-09 15:39

- > Hej.
> Jeg kan kun anbefale Selden, de to første gange jeg havde brug for nye
> plader betalte jeg ingenting, heller ikke fragten,så det må da siges at
> være service
> mvh. Børge

1000Tak for info - begge 2 - jeg kontakter Selden i morgen og håber de er på
arbejde -

per

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-09 18:44

> 1000Tak for info - begge 2 - jeg kontakter Selden i morgen og håber de er
> på arbejde -
> per

Jeg fik perfekt hjælp af Selden - de afsendte mandag - jeg modtog tirsdag.
Og lejeren af Maxi´en kom afsted tirsdag - alle 112% tilfredse.

Blot til orientering -

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 02-08-09 23:33

Selden er ikke billigt, men det er fandme (undskyld) godt. Matcher 100% mine
erfaringer.

--

message news:4a75d069$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...