The Stig
Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-06-09 23:49

Michael Schumacher. Det havde jeg nok ikke lige regnet med...

http://www.fyens.dk/article/1268111:Bil--baad--camping--Top-Gear-s-The-Stig-afsloeret

Leo

Fra : Peter C

Dato : 22-06-09 07:02

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Michael Schumacher. Det havde jeg nok ikke lige regnet med...
>
> http://www.fyens.dk/article/1268111:Bil--baad--camping--Top-Gear-s-The-Stig-afsloeret
>
> Leo

Jeg ved sgu ikke helt om jeg tror på den. (eller ... det ved jeg godt. Det
gør jeg ikke
MS var da vist ikke helt færdig med at skrabe F1 verdensmesterskaber til sig
da Black Stig kørte over bord fra et hangarskib, og blev afløst af White
Stig. Jeg kan ikke tro at MS har haft tid til "den slags pjat" ved siden af
sin F1-karriere. Ville det i øvrigt ikke blive opdaget hvis han rejste til
og fra London over så mange år (mener han bor i Monaco) ... og Ferrari
ligger jo i den helt modsatte retning.

Jeg mener det er en ordentlig omgang ninja-røg fra Mr. Clarkson

MVH Peter C:

Fra : Jensen

Dato : 22-06-09 10:28

On Mon, 22 Jun 2009 08:01:38 +0200, "Peter C" <pede_71@hotmail.com> wrote:

>Jeg mener det er en ordentlig omgang ninja-røg fra Mr. Clarkson

Det er det også, for i virkeligheden er det Dronning Elizabeth II, der er
The Stig.

--
Thomas

Fra : Leo_Jensen

Dato : 22-06-09 00:44

On 22 Jun., 08:01, "Peter C" <pede...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ligger jo i den helt modsatte retning.
>
> Jeg mener det er en ordentlig omgang ninja-røg fra Mr. Clarkson

Du kunne nemt have ret. Jeg må kunne blive journalist, når jeg bare
viderebringer den slags uden lige at tænke det igennem...

Leo

Fra : BJ

Dato : 22-06-09 09:15

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Du kunne nemt have ret. Jeg må kunne blive journalist, når jeg bare
>viderebringer den slags uden lige at tænke det igennem...

http://pleasure.dk/bilen/artikel/160096/

mvh/Bjørn J.

Fra : Peter C

Dato : 22-06-09 09:29

> http://pleasure.dk/bilen/artikel/160096/

Jaja ... både MS og Jeremy Clarkson "spiller selvfølgelig med" på komedien.
Men selvom MS er hurtig KAN han sgu ikke være 2 steder på en gang.

Den 28 Maj 2006 testede topgear en Koeniggsegg med en speciel
TopGear-Spoiler. Det var The Stig der havde efterlyst den, da man tidligere
havde kørt bilen uden, og han havde sagt at der var meget mere i bilen hvis
den fik mere downforce på baghjulene.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke bevise at selve testkørslen blev foretaget lige
netop den søndag programmet gik i luften (selvom jeg mener at Clarkson
plejer at henvise til baneomgangene som "tidligere på dagen") men selvom man
så skulle have "båndet" baneomgangen dagen før, tvivler jeg stærkt på at MS
sad bag rattet, da der samme weekend var GrandPrix i Monaco !!!

MVH Peter C:

Fra : BJ

Dato : 22-06-09 10:06

"Peter C" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> selvom man så skulle have "båndet" baneomgangen dagen før, tvivler jeg
> stærkt på at MS sad bag rattet, da der samme weekend var GrandPrix i

Som du ganske rigtigt selv skriver, programmet er ikke direkte eller optaget
den samme dag som det udsendes......

mvh/Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 22-06-09 10:08

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Som du ganske rigtigt selv skriver, programmet er ikke direkte eller
> optaget den samme dag som det udsendes......

Godt nok har engelsk broadcasting af programmer ikke det bedste ry for
tiden, men jeg tvivler stærkt på, MS stiller op på TV til en FED løgn.

Gør du ikke ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Peter C

Dato : 22-06-09 10:19

> Godt nok har engelsk broadcasting af programmer ikke det bedste ry for
> tiden, men jeg tvivler stærkt på, MS stiller op på TV til en FED løgn.
>
> Gør du ikke ?

Nej ... på ingen måde, tværtimod faktisk.

BBC/Clarkson kan/må/vil gøre alt for at føre folk bag lyset i spørgsmålet om
hvem der er The Stig, og at plante en historie om at The Stig er afsløret,
og så endda få hjælp af et koryfæ som MS, er jo bare endnu et kapitel til
The Stig-mysteriet.

Mit bud er at det var ved at være for kedeligt at The Stig "bare" var
ukendt. Nu skulle der lige smides lidt benzin på bålet.
(og man må jo sige at ikke mindst jeg selv jo har taget lokkemaden ...
ellers sad jeg jo ikke her og skrev

MVH Peter C:

Fra : thl

Dato : 22-06-09 10:35

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Michael Schumacher. Det havde jeg nok ikke lige regnet med...

> [...]
Det er der nok heller ikke grund til

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1184724.ece

Thorbjørn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-06-09 17:27

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in

> Det er der nok heller ikke grund til
> http://ekstrabladet.dk

Den der bruger EB som kilde, går det ofte ilde.

Når det er sagt, så er det bemærkelsesværdigt at BBC ikke har hverken be-
eller afkræftet afsløringerne af The Stig tidligere på året, og ligeledes
hverken har be- eller afkræftet om MS er The Stig. Hvad man HAR bekræftet
er imidlertid at MS optrådte som The Stig i Ferrari FXX'eren. Så kan man
drage egne konklusioner som man lyster.

Jeremy Clarkson er citeret for efter udsendelsen at have sagt:
“I don’t think Michael Schumacher is The Stig. I think we made it up,”

http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090622092912.shtml

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : BJ

Dato : 22-06-09 18:49

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeremy Clarkson er citeret for efter udsendelsen at have sagt:
> "I don't think Michael Schumacher is The Stig. I think we made it up,"

Nu skal BBC´s kendisser også går 40% ned i løn, så måske den gode Clarkson
vil drille sin arbejdsgiver, så gutten er sikkert ikke så begejstret..

BBC er jo næsten på "fallittens rand".

mvh/Bjørn J.

Fra : thl

Dato : 22-06-09 23:20

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in

> Den der bruger EB som kilde, går det ofte ilde.

Ja ja det er set før ,- meeen

mvh

thorbjørn

Fra : thl

Dato : 22-06-09 23:55

/news/detail/090622092912.shtml

> --
> Fordi folk læser oppefra og ned.
> Hvorfor er topposting irriterende?

Aner det ikke,- men det giver megen støj og vrede.

mvh
thorbjørn