Hjælp til alarm i den nye (brugte) bil
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-09 21:02

Hej, jeg har købt bil med en startspærre+alarm installeret.

Sælger kan ikke hjælpe, da han ikke ved mere end jeg gør.

Det er en "GT Alarm".
http://www.hideout.dk/Upload/A.JPG
http://www.hideout.dk/Upload/B.JPG

Hvordan skifter jeg batterier nei "nøgleringene"?
Batteriet er næsten fladt i den ene af nøgleringene.
Jeg er bange for at den glemmer koden, når jeg tager det gamle batteri ud i
forbindelse med skiftet.

For enden af hver nøglering er der to kontaktpunkter, måske de er til at
indkode koden i dem?

Hvad kan jeg bruge nøglen til (billede A)?
Den passer ned i alarmboksen.
Jeg er bange for at prøve at stikke nøglen i og dreje, da jeg kan risikere
at det hele låser eller nulstiller.
Så står jeg med en bil der ikke kan starte pga. alarmen/startspærreren.

Kan i hjælpe med de 2 spørgsmål?

Jeg har skrevet til firmaet som producerer alarmerne i Italien, men de
svarer ikke.

Mvh Kim

Fra : Carsten

Dato : 18-06-09 20:03

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har skrevet til firmaet som producerer alarmerne i Italien, men de
> svarer ikke.

http://www.gtalarm.it -> services and download -> registrer dig (i morgen
9-16) - mon ikke de manualer giver dig svar ?!

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 13:43

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.gtalarm.it -> services and download -> registrer dig (i morgen
> 9-16) - mon ikke de manualer giver dig svar ?!

Tak for fif!
Jeg havde ikke tænk i de baner.

Der er kun registrering i hverdage mellem 9 og 1630 :-/
Jeg må vente til mangdag.

Mvh Kim

Fra : Carsten

Dato : 18-06-09 20:06

> Hvad kan jeg bruge nøglen til (billede A)?

I deres tilbehørsliste viser de en "GT 969 CH: manual override key" så mon
ikke du disabler alarmen hvis du stikker nøglen i og drejer ?

Carsten