Kørekort københavn - på spansk?
Fra : ricojensen

Dato : 16-06-09 11:02

Hej

Er der nogen der kender til kørekortundervisning på spansk, evt. blot
på cdrom eller dvd hos en køreskole i kbh området ?

På forhånd tak

Rico

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-06-09 18:41

ricojensen <ricojensen@gmail.com> wrote in news:a46cec70-5add-4c1b-8f25-
1454e5b074cc@m19g2000yqk.googlegroups.com:

> Er der nogen der kender til kørekortundervisning på spansk, evt. blot
> på cdrom eller dvd hos en køreskole i kbh området ?

Det er ikke særligt hensigtsmæssigt, da både teoretisk og praktisk prøve
foregår på dansk.

--
Kent

Fra : Leonard

Dato : 16-06-09 19:15

Kent Oldhøj wrote:

> Det er ikke særligt hensigtsmæssigt, da både teoretisk og praktisk
> prøve foregår på dansk.

Men det er tilladt at have en tolk med til prøverne, så det kan lade
sig gøre.

--
Leonard

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-06-09 21:41

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in news:4a37e10a$0$90273
$14726298@news.sunsite.dk:

> Men det er tilladt at have en tolk med til prøverne, så det kan lade
> sig gøre.

Det ændrer ikke på at det ikke er særligt hensigtsmæssigt.

--
Kent

Fra : Ivar

Dato : 16-06-09 21:49

ricojensen skrev:

> Er der nogen der kender til kørekortundervisning på spansk, evt. blot
> på cdrom eller dvd hos en køreskole i kbh området ?

Med de priser der er på kørekort i dag, ville jeg tjekke hvad
det ville koste at tage det i Spanien.

Du skal ikke regne med at finde noget på spansk i Danmark.

Ivar Magnusson

Fra : ricojensen

Dato : 17-06-09 10:12

Hej