Hastighedskontrol på motorvejen !
Fra : Leo_Jensen

Dato : 15-06-09 10:25

ja, det er da ikke tit det sker, men i dag stod der en betjent på
broen ved Taulov-afkørslen og kiggede på den østgående trafik gennem
sin hastighedsmåler.
På afkørslen holdt en MC klar og halløjsa, et par kilometer længere
ude holdt en politibil og havde stoppet den der diarremetallic Volvo
XC90, som lige havde kørt og ejet hele motorvejen med 140-150 km/t.
Sådan en, der trækker ind bagved dig, men ikke helt, for han skal jo
uden om lige om lidt. Kører så uden om, trækker lidt ind, men nej,
trækker så ud igen, for han skal jo overhale lige om lidt igen...
Godt jeg ikke var i Jaguaren i dag, jeg kunne nemt have blevet trukket
med op i tempo..

Leo

Fra : Mogens

Dato : 15-06-09 18:34

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ja, det er da ikke tit det sker, men i dag stod der en betjent på
> broen ved Taulov-afkørslen og kiggede på den østgående trafik gennem
> sin hastighedsmåler.

Her står de fysisk midt på motorvejen (mellem de 2 spor/retninger) og
"skyder" folk. Det ska man sgu lige vende sig til, når man oplever det !

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-06-09 01:11

On Jun 15, 6:25 pm, Leo_Jensen <leo.5...@gmail.com> wrote:
> ja, det er da ikke tit det sker, men i dag stod der en betjent på
> broen ved Taulov-afkørslen og kiggede på den østgående trafik gennem
> sin hastighedsmåler.

Det ses jævnligt ved Randers C, hvor der er gode muligheder med
rastepladsen ved Gudenåen og afkørslerne Randers N og Randers S.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk