Klage over skiltning ved vejarbejde?
Fra : John Sahl

Dato : 15-06-09 10:29

Hejsa,

Er der nogen som har erfaring med at klage over skiltning ved vejarbejde?

I det konkrete tilfælde er der ved denne manglende skiltning tale om, at jeg
og andre trafikanter bliver tvunget til en omvej på 23-24 km, hvilket jeg
selvfølgelig er rimeligt utilfreds med, specielt da det foregik i en taxa,
på en motorvej og dermed uden mulighed for alternative ruter.

Det giver selvfølgelig mig en ekstraregning i det konkrete tilfælde, men der
ud over er der jo mange andre mennesker som oplever gener af det her, lige
som den miljømæssige belastning jo også øges væsentligt.

Mere præcist så mener jeg, at der helt klart mangler skiltning før afkørsel
33, når de vælger at lukke afkørsel 34 og lede folk videre til afkørsel 35
og tilbage af motorvejen til afkørsel 34.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-06-09 18:36

On Mon, 15 Jun 2009 11:28:57 +0200, "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

> [...]
>33, når de vælger at lukke afkørsel 34 og lede folk videre til afkørsel 35
>og tilbage af motorvejen til afkørsel 34.

Der er vel kun at henvende sig til Vejdirektoratet i Fløng og spørge,
hvor man skal aflevere sin bandbulle.

Kan du så ikke ved samme lejlighed spørge dem om det smarte i at sende
folk gennem Bjæverskov til Vemmedrup for at komme til Odense, når det
nu er nemmere at dreje til højre for enden af ringvejen efter at have
passeret den spærrede tilkørselsrampe? Nu var jeg så heldig at jeg
vidste hvilken retning Odense lå i ellers var der også en halv snes
ekstra kilometer der ,-)

Bortset fra det skulle den taxa da af egen drift spare dig for 5 km og
køre af ved 32

Fra : John Sahl

Dato : 15-06-09 20:01

Ivan Madsen wrote:
> Bortset fra det skulle den taxa da af egen drift spare dig for 5 km og
> køre af ved 32

Sådan noget ved en københavnsk importtaxachauffør vist ikke, og desuden var
konen ikke helt frisk, så det var bare med at komme hjem hurtigst muligt

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-06-09 22:49

John Sahl skrev:
> [...]
> 33, når de vælger at lukke afkørsel 34 og lede folk videre til afkørsel 35
> og tilbage af motorvejen til afkørsel 34.

Når det handler om motorvejene har jeg gode erfaringer med at ringe til
Vejdirektoratet på 80 20 20 60

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk