Hyundai Sonata på gule plader
Fra : Anders Sørensen

Dato : 14-06-09 01:28

Jeg så en Sonatata på gule plader i dag, VZ 91xxx.
Der var bagsæder i bilen.
Ifølge biltorvet.dk er den indregistreret som personvogn.

Hvordan kan det lade sige gøre, taxaer plejer da at have hvide
nummerplader, men det er måske ændret?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Allan F

Dato : 14-06-09 05:06

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:6ig8355gjqed9k5ap7svhjd75rp1lm3ls0@4ax.com...
> [...]
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
> Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!

Hvis en taxi er på gule plader, er det fordi den er indrettet, så en
kørestolsbruger kan komme ombord og blive transporteret siddende i
kørestolen.

Allan F

Fra : Mogens

Dato : 14-06-09 07:32

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis en taxi er på gule plader, er det fordi den er indrettet, så en
> kørestolsbruger kan komme ombord og blive transporteret siddende i
> kørestolen.

En skribent har tidligere skrevet, at bilen er indregistreret som minibus.
Han havde spurgt firmaet...

Fra : Allan F

Dato : 14-06-09 12:05

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news0Zl.9500$U5.134614@newsb.telia.net...
> "Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> En skribent har tidligere skrevet, at bilen er indregistreret som minibus.
> Han havde spurgt firmaet...

En hyundai sonata?

Hvordan kan den blive minibus?

Fra : Mogens

Dato : 14-06-09 12:21

> En hyundai sonata?
> Hvordan kan den blive minibus?

Det var også skribentens undren, hvorfor han ringede til firmaet, bilen kom
fra. Om du tror på det - tja... <rolling.eyes>

Fra : Jesper Duval Pederse~

Dato : 14-06-09 12:16

> [...]
> Ifølge biltorvet.dk er den indregistreret som personvogn.
>
> Hvordan kan det lade sige gøre, taxaer plejer da at have hvide

Det er nok det man i Nordjyll. kalder en NT-bil, de køre med folk til
sygehus og andrer behandlings steder.

De får time betaling af amtet, og bilen er købt uden afgift, og skal ikke
køres fri, men der skal betales afgift den dag bilen sælges.

jeg mener det hænger sådan sammen

/ Jesper