Hvor blev Daihatsu af?
Fra : Steen

Dato : 13-06-09 19:05

Er Daihatsu røget helt ud af det danske marked?
Synes ikke jeg kan se nogle danske sider om mærket...

--

C¨,)

Fra : Benny

Dato : 13-06-09 13:44

On 13 Jun., 20:05, "Steen" <isteen+use...@gmail.com> wrote:
> Er Daihatsu røget helt ud af det danske marked?
> Synes ikke jeg kan se nogle danske sider om mærket...

Ved sku ikke. Jeg ved at Toyota købte aktiemajoriteten for en del år
siden..

Benny

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-06-09 20:54

On Sat, 13 Jun 2009 20:05:00 +0200, "Steen" <isteen+usenet@gmail.com>
wrote:

>Er Daihatsu røget helt ud af det danske marked?
>Synes ikke jeg kan se nogle danske sider om mærket...

>--

De har vist travlt med at lave motorer til Tuk-Tuk'erne nede i
Thailand.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Steen

Dato : 13-06-09 21:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> De har vist travlt med at lave motorer til Tuk-Tuk'erne nede i
> Thailand.

Tror det var på TopGears hjemmeside, Sirius var rimeligt populær i UK

Fra : KASO

Dato : 14-06-09 20:42

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er Daihatsu røget helt ud af det danske marked?
> Synes ikke jeg kan se nogle danske sider om mærket...

De importeres vist ikke for tiden - men du kan finde deres 3-cyl motor i
Toyota Yaris 1.0 og trillingerne C1, 107 og Aygo.