Rustfri Stål mast til at bære div. antenne~
Fra : blueocean

Dato : 12-06-09 04:09

Hej
Jeg leder efter et sted hvor man kan få lavet et rustfri stål rør som
skal bruges som en mast til at bære nogle antenner og et solpanel. Det
skal være ca. Ø60 dia og 2m højt. da det skal kunne klare meget hårt
vejr. og der skal selvfølgelig også sættes nogle afstiver på. Det er
et led i klargøringen til langtur.
Hvem kender til een der kan levere sådan noget efter evt. tegning.

mvh.
Gert
sy-Grog

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 12-06-09 16:16

"blueocean" <gert.kjaer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---

Hvor bor du henne ?

Om andet, så kør på havnen og spørg industri-fiskeren hvor de får deres
lavet.
Det er næsten altid den samme smed de bruger.

Problemet med sådanne standere, er normalt ikke konstruktionen, men derimod
oftest forankringen.
Jeg har lavet et par Targa-bøjler, den ene sejler i middelhavet og den anden
ligger på haves bund, fordi ejeren troede, at 8 selvskærende skruer kunne
holde den.

Mvh
Leon

Fra : Mads Bo Falk

Dato : 12-06-09 19:53

Jeg har fået lavet en targabøjle til radar, vindgenerator mm. i prima
kvalitet her i foråret. Det er en langturssejler, jeg kender, som også er
smed. Han bor langt fra mig, men har klaret opgaven fantastisk alligevel.
Hvis du er interesseret, kan jeg spørge ham, om jeg må henvise til ham?

--
vh/ Mads Bo Falk,
S/Y Mathilde, Pd26, Århus

Fra : blueocean

Dato : 13-06-09 08:40

On 12 Jun., 17:15, "Leon Hulstrøm" <LeonSPA...@hulstroem.com> wrote:
> [...]
> ligger på haves bund, fordi ejeren troede, at 8 selvskærende skruer kunne

Hej
Takker for jeres bud, jeg bor i københavn og har ikke nogen lokale
fiskere i havnen.

Fra : Per Svendsen

Dato : 14-06-09 09:44

"blueocean" <gert.kjaer@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Kør ud mod Fiskerihavnen, ud af Sundkrogsgade i kbh, der ligger et
smedeværksted, der laver rustfrit.
Der ligger også en i Køge, som en af de andre sejlere har brugt med held.
mvh
Per
Taras

Fra : blueocean

Dato : 16-06-09 12:02

On 14 Jun., 10:43, "Per Svendsen" <P...@fejrn-post5.tele.dk> wrote:
> [...]
> smedeværksted, der laver rustfrit.
> Der ligger også en i Køge, som en af de andre sejlere har brugt med held.

Hej Alle
Takker for jeres forslag, har nu fundet en smed der kan lave det.

Så slut herfra.