Lefkas
Fra : Flemming N

Dato : 11-06-09 16:38

Konen og jeg tager på en 14 dages sejltur ved Lefkas i Grækenland.
Er der noget vi absolut skal se?
Turforslag?
/Flemming N

Fra : blueocean

Dato : 12-06-09 03:36

On 11 Jun., 17:38, "Flemming N" <fnifj...@os.dk> wrote:
> Konen og jeg tager på en 14 dages sejltur ved Lefkas i Grækenland.
> Er der noget vi absolut skal se?
> Turforslag?
> /Flemming N

Det kommer sandelig an på hvad i Søger,

Men hvis i skal sejle rundt er det en ide at tage til den lille havn
Kioni på øen Ithaki, et meget hyggeligt lille sted, med en god
restaurent der laver een af de bedste Mosakka jeg har smagt.
Ellers er der hvis man er til anker liggeri Meganisissi som også er en
Ø med gode ankerplader.
På den storeø Kafallina ligger der på toppen en by og naturhavn
Fiskardo. Hyggeligt sted.

På selve Keffalonia ligger der de store drypstenshule nede på syd
spydsen af øen, (Bus). Det er rigtigt flot.
Ellers er der mange hyggelige steder som kan besøges.

Hvis det er gennem et charte firma i skal have båden, så forsyner de
jer med masser af information om de steder der værd at besøge.
Hvis det er privat så, skal man selv være lidt opfindsom., Det er et
meget tursted sted for chartebåde, og kan virker noget overrendt ind i
mellem, men alligevel et sted man kan få tiden til at gå.

God tur

Fra : Flemming N

Dato : 12-06-09 18:53

Hej blueocean
Tak for dine tips. Dem tager vi med. Vi tager af sted på mandag og har lånt
en båd i fjorten dage.
MvH
Flemming N

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-06-09 08:19

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Konen og jeg tager på en 14 dages sejltur ved Lefkas i Grækenland.
> Er der noget vi absolut skal se?
> Turforslag?
> /Flemming N

Her er lidt logbøger 2003