Så var der noget galt med mit hø
Fra : Dak

Dato : 12-06-09 15:43

Tidligere fortalte jeg om at hjulet ligner at det hælder ud til højre
således at dækket ser mere fladt ud men dæktrykket er stadigvæk det samme.

Det ser ud til at jeg ikke så syner.

hældningen eller det flade dæk skyldes en skrue som sad i dækket!
Umiddelbart så tror jeg at skruen har tiltet dækket så det så mere fladt
ud men stadigvæk var trykket stadigvæk meget tæt på de 2.0 bar så jeg
ikke kunne aflæse det på pumpen.

Men en positiv side af det hele er at da han havde dækket af så kunne
jeg se en 1 cm bred rustbane var ved at tage form på inderste del af
bremseskiven. Så det er nok den som forstyrre min absbremse engang imellem.

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"