Ny genua bestilt hos Zar sails
Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-06-09 09:53

Hej

Jeg har fået tilbud hos flere af de sejllofter der er almindeligt brugt,
prisen hos dem var lige omkring 16.000,- for et "sejl", altså det billigste,
skulle jeg have noget der var lidt bedre var det over 20.000,-.

Hos Zar er prisen så 12.000.- for et:

Sunwind 35 Rulle Genua af typen C-cut Dimension Polyant.

AP MTO 320 Dacron Cruising

Areal: ca. 30,1 m2

T: 13,60 m, LP: 6,00 m

UV beskyttelse

Lidseline.

Sejlpose/Tunnelpose

Så det er bestilt!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-09 20:22

> [...]
>
> Hos Zar er prisen så 12.000.- for et:
>
> Sunwind 35 Rulle Genua af typen C-cut Dimension Polyant.

Herligt... Jeg har også lige modtaget nyt storsejl til min Wayfarer.

8.9 m2 Dacron, med sejlpinde, "W" logo - dog kun på den ene side og uden
sejl nummer.
2850 kr incl. forsendelse fra england ( http://www.insails.com/ )

Det virker godt syet og jeg er helt igennem tilfreds.

Nu skal jeg have fundet sejlnumre at sætte på...
Hvor finder man mon den slags til en rimelig pris?

Mvh
Allan

Fra : Casper Mønster

Dato : 08-06-09 21:15

Hej

Vi kunne også godt bruge nogle nye sejl til vores 2 Wayfarer og det lød
ikke helt galt. Ved du hvad en genua og fok koster?

/Casper

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 22:03

.... snip ...

....snip...

> Vi kunne også godt bruge nogle nye sejl til vores 2 Wayfarer og det lød
> ikke helt galt. Ved du hvad en genua og fok koster?

Han har tre wayfarer sejl på han shop lige nu:
http://tinyurl.com/lbhjbj

Mainsail: £299 + £20 i forsendelse
Genoa: £159 + £10 i forsendelse
Genoa: £179 + £10 i forsendelse

Der står ikke noget om mål på de to genoa'er... Men det kan da være at den
ene er en fok - selvom det jo egentlig skulle hedde en "jib"...

Har overvejet om jeg skal ha en fok også.

Jeg betalte via Paypal - som jeg tidligere har haft lidt reservationer over
at bruge, men det gik ganske udemærket... Alting virkede meget
professionelt.

Du kan evt. kontakte sælger (Kevin - som er meget hjælpsom og hurtig til at
svare) direkte på hans mail adresse:
insails @ mac.com

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 22:22

<rettelse>
> 8.9 m2 Dacron, med sejlpinde, "W" logo - dog kun på den ene side og uden
> sejl nummer.
> 2850 kr incl. forsendelse fra england ( http://www.insails.com/ )

Har lige haft det rullet ud igen ... og minsanten om der ikke er logo på
BEGGE sider...
</rettelse>

Så nu mangler jeg bare sejlnumre... Hvor finder jeg den slags i en ordentlig
kvalitet - til en rimelig pris?

Mvh
Allan

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-09 08:28

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> AP MTO 320 Dacron Cruising

Rettes til 360 g/m2, jeg skrev forkert, desværre!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -