autostol
Fra : HB

Dato : 10-06-09 19:04

Er der nogen der kender en butik i Tyskland ( Fra Flensburg til Rensburg ca)
hvor de sælger autostole (Rømer)? Evt. link..

--
/HB

Fra : Anders Majland

Dato : 11-06-09 08:24

> Er der nogen der kender en butik i Tyskland ( Fra Flensburg til Rensburg
> ca) hvor de sælger autostole (Rømer)? Evt. link..

Porto er ikke dyr fra tyskland så overvej postordre ... Men check lige
danske postordrebutikker først om det kan betale sig. Se f.eks
http://www.lilledan.dk der var første danske hit da jeg søgte.

Jeg købte i 2007 recaro fra tyskland da det dengang bestemt kunne svare sig

Fra : HB

Dato : 11-06-09 09:04

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Porto er ikke dyr fra tyskland så overvej postordre ... Men check lige
> danske postordrebutikker først om det kan betale sig. Se f.eks
> http://www.lilledan.dk der var første danske hit da jeg søgte.

Det er super Anders - tak, men vi skal alligevel snart til Tyskland.
Vi har set priser i DE der er ca. 1000 kr. lavere end i DK men det er online
butikker dem i DE.
I butikken du linker til svarer prisen næsten - med rabat - til det vi kan
købe for i Babysam i DK.
Vi har derfor brug for en fysisk butik dernede

> Jeg købte i 2007 recaro fra tyskland da det dengang bestemt kunne svare
> sig

Hvad er forskellen egentlig fra dengang til nu?

--
/HB

Fra : Anders Majland

Dato : 11-06-09 09:27

> Det er super Anders - tak, men vi skal alligevel snart til Tyskland.
> Vi har set priser i DE der er ca. 1000 kr. lavere end i DK men det er
> online butikker dem i DE.

Hvorfor så ikke bare købe postordre ?

> Vi har derfor brug for en fysisk butik dernede

Hvis du kigger på ebay.de er der mange af butikkerne der også har fysiske
butikker.

> Hvad er forskellen egentlig fra dengang til nu?

At jeg ikke har orienteret mig om prisnievauet siden ... Dvs den lille
recaro stol voksede han ud af på et halvt år og siden sidet i en en
bagudvendt som jeg købte brugt (kan ikke huske navnet - men en af de få
bagudvendte autostole der var tilgængelige i 2007)

Men præcist hvilken stol søger du ? eller i det mindste til hvilken
vægtklasse ?

/A

Fra : HB

Dato : 11-06-09 12:42

> Hvorfor så ikke bare købe postordre ?

Hvis vi nu kunne finde en butik når vi nu alligevel skal derned og prisen er
nogenlunde den samme så har jeg det bedst med at købe det jeg _har_ set
fysisk

> Hvis du kigger på ebay.de er der mange af butikkerne der også har fysiske
> butikker.

Prøver vi lige..

> [...]
> bagudvendte autostole der var tilgængelige i 2007)
>
> Men præcist hvilken stol søger du ? eller i det mindste til hvilken

Römer safefix plus (med isofix base)
http://www.britax-roemer.de/auto-kindersitze/fit-my-child/

--
/HB

Fra : Verner Johnsen

Dato : 11-06-09 22:47

On Thu, 11 Jun 2009 13:42:22 +0200, "HB" <HB@@nomail.dk> wrote:

>Römer safefix plus (med isofix base)
> http://www.britax-roemer.de/auto-kindersitze/fit-my-child/

Jeg fik en sådan stol leveret fra

http://www.olivers-baby-care.co.uk/Child-Car-Seats/54col.asp

for ca 1 uge siden.

Pris £205,95 + £23 i forsendelse

Altså noget billigere end jeg har fundet den til både i DK og Tyskland

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Kanstrup

Dato : 11-06-09 06:47

On 11 Jun., 13:42, "HB" <HB@@nomail.dk> wrote:

> [...]
> nogenlunde den samme så har jeg det bedst med at købe det jeg _har_ set

ved godt det er OT, men check engelske www.pramworld.co.uk - der
koster den 1940 leveret til hoveddøren (Römer = Britax)

Fra : HB

Dato : 11-06-09 14:38

"Kanstrup" <kanstrupperne@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>ved godt det er OT, men check engelske www.pramworld.co.uk - der
>koster den 1940 leveret til hoveddøren (Römer = Britax)

Det er helt fint
Det er dog kun varer i UK de sender uden leveringsomkostninger. De melder
tilbage ved bestilling hvad det koster oveni .
Men ellers mega billigt hvis man skulle derover.

--
/HB

Fra : Esben

Dato : 11-06-09 21:24

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er helt fint
> Det er dog kun varer i UK de sender uden leveringsomkostninger. De melder
> tilbage ved bestilling hvad det koster oveni .

Jeg spurgte for nyligt hvad de tager for at sende en autostol til Danmark,
og svaret var 23£. Men det kan sikkert variere fra gang til gang.

--
Esben

Fra : Kanstrup

Dato : 12-06-09 00:53

> Det er helt fint
> Det er dog kun varer i UK de sender uden leveringsomkostninger. De melder
> tilbage ved bestilling hvad det koster oveni .
> Men ellers mega billigt hvis man skulle derover.

Faktisk er prisen på 1940 inklusive fragt der udgør 20 pund. Jeg har
bestilt 3 stole og en isofixbase for totalt 5100,- inklusive levering
med DHL Express. De koster over 8000 herhjemme og efter noget surferi
kom jeg frem til at Pramworld er billigere end både danske , tyske og
svenske webshops.