Er Mitshubishi Colt galvaniseret ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 14:40

Jeg overvejer at købe sådan en fabriksny Colt.
Men kan ikke rigtig finde ud af om den er galvaniseret.
Så er der nogen der kan svare på det ?

Mvh

Thomas

Fra : ERLO

Dato : 09-06-09 15:54

Hej
Alle nye biler er galvaniserede - ellers rustede de op inden de nåede ud
til køberne.

Mvh. ERLO

--------------------------------
STØDDÆMPERE til alle biler haves.

Fra : KASO

Dato : 09-06-09 19:15

"ERLO" <ernst.logstrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
> Alle nye biler er galvaniserede - ellers rustede de op inden de nåede ud
> til køberne.

Det kommer an på, hvad du kalder "nye biler". Min MB Viano fra 2004 er
f.eks. kun delvist galvaniseret (og har netop fået omlakeret dørene ).

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 09-06-09 19:33

ERLO wrote:
> Hej
> Alle nye biler er galvaniserede - ellers rustede de op inden de nåede ud
> [...]

Derfor er det nu stadig en god ide at få den undervognsbehandlet og
rustbeskyttet med det samme.

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-09 19:53

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> skrev i
meddelelsen news:4a2eaac4$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Derfor er det nu stadig en god ide at få den undervognsbehandlet og
> rustbeskyttet med det samme.

Det er helt klart også planen :)

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-09 20:27

"T. R" <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i meddelelsen
> Jeg overvejer at købe sådan en fabriksny Colt.
> Men kan ikke rigtig finde ud af om den er galvaniseret.
> Så er der nogen der kan svare på det ?

Fik svar fra Mitsubishi i dag. Colt'en er ca. 85% galvaniseret.
Den er bygget af galvaniseret karosseriplade.

Mvh

Thomas